Det er rimeligt usandsynligt at der er downloadet for 10 millioner kr. i værdien , så skulle alle download et nummer og mere til , så jeg synes straffen er hård
Denne engelske artiklen siger bødes beløbet er 200.000 gange værdien.
http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1356951/jammie-thomas-rasset-hammered læset et par stykker andre sagde det samme , som hun er dømt for bruger på nettet har downloadet musikken, på file deling tjeneste overstiger langt den reel værdi
Skal siges det er USA og ikke i Danmark i dette ville aldrig ske i Danmark at nogle skulle tilbage så mange penge for at sætte det file deling tjeneste op det det 1700 tilfælde hun er dømt for og det er rekord beløb indtil videre , skrives der i artiklerne |
Martin.
Er grunden til at du er så sur lige nu og tænker at det er ok at hun nu har fået ødelagt sit liv for noget hun måske ikke har gjort at dine egne produkter kan findes som crackede udgaver på nettet ? (og ja det kan de det tog mig 1 søgning på google og 2 klik længere så var den der)
Var det ikke for pirater var der intet youtube. Intet youtube = LANGT MINDRE SALG! da det er der jeg og mange millioner andre hører de nyeste sange og bagefter køber dem (og nej jeg går ikke ind for pirateri men bruger feks youtube til at finde spændene musik jeg køber. Som netop er blevet uploadet af pirater)
(og nej jeg bruger hverken dine produkter crackede. købte eller gratis versioner så lad være og tro det. Amino er ikke med i denne sammenhæng)
Dette er en forkortet udgave af hvad jeg ville sige da det ellers ville fylde 2 A4 sider og jeg syntes kraftedme det er noget svineri det de har gjort og de burde give hende 10M istedet for...