Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med sælger eller lign.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nu kommet i den situation, at mit firma er gået lidt i stampe. Med andre ord....jeg skal have videreudviklet mit koncept. Jeg søger (som så mange andre) flere kunder og adgang til flere MULIGE kunder. Jeg har tænkt på om en sælger kan hjælpe mig, bl.a ved at tage mine varer/brochurer med i bilen og derved få provision af salg - men det kræver at sælgeren har tilsvarende produkter eller hvad?? Findes sådanne sælgere og gider de??? Det er det jeg vil høre dette kompetente forum om........Jeg hører gerne forslag, erfaringer osv.....

Jeg sælger gavekurve, luksuschokolade, vin, gaver til enhver lejlighed, firmagaver osv. Jeg har også en webshop, som jeg i det sidste år har udviklet. Jeg lever udelukkende af mit firma HN Gavekurve, og skal udvide, have flere kunder og åbne fysisk butik/showroom/lager snarest.

MVH

Helle

http://www.hngavekurve.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 11:42

Hej Helle,

Det er en dejlig udfordring, du har der :-)

Jeg tænker, at den nemmeste og billigste måde du kan få nye kunder på, er ved at få optimeret lidt på din webshop. Nettet er jo et meget stort marked :-)
Jeg vil foreslå at du smider et indlæg ovre i 'Giv mig feedback på min website/e-butik' http://www.amino.dk/forums/37.aspx 
Kører du statistik på siden? Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange der ligger varer i kurv, men som ikke betaler. Jeg skulle da lige bruge lidt tid på at finde indkøbskurven. Og så var knapperne inde i indkøbskurven ulogiske - jeg var ihvertfald lige ved at trykke på slet alt, i stedet for bestil - de står omvendt af hvad den slags knapper gør normalt :-) Hent evt. E-pusher light versionen: http://www.e-pusher.dk/ 

Hvis du kan finde en sælger oveni, vil det selvfølgelig kunne hjælpe dig yderligere. Men start med at få din shop op i femte gear. Det tror jeg på vil hjælpe dig meget!

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 12:09

Hej Christian

tak for dit svar og din vurdering - alle gode råd er mere end velkommen:)) Jeg har haft et par proffesionelle til at kikke min shop efter i sømmene - den er søgemaskine opimeret osv. Jeg vil få lavet indkøbsknapperne om ( det laver min grafikker) og den opgave får hun ASAP  - Der er ikke så mange der ligger en ordre som ikke bliver gennemført - de få der gør det får en mail vedr. ordren fra mig, og det er oftes fragten....men fragten er på gennemsnit med de andre webshoppe har jeg undersøgt, dog ligger jeg i den billige ende. Problemet ligger også i at jeg har forsøgt og BETALT for mange gode råd, gennemgang af webshoppen osv. men at det ikke har rykket det store.......lidt selvfølgelig, men slet ikke nok - efter en undersøgelse blandt mulige købere, har jeg fået bekræftet at der er et behov og et marked for de varer jeg fører - grunden til at det skalkombineres med fysisk salg, er at det også er firmaer der afsætter mange gavekurve af gangen der er grundlaget for en sund forretning - SÅ NU er jeg træt af at bruge penge på noget der ikke virker i virkeligheden -

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:20

Savner lidt info om dine kunder.. privat vs. Erhverv... i %..

Dernæst savner jeg info vedrørende din markedsføring.. hvorfra finder kunderne din butik, og har du et budget??

PS: Har du overvejet at føre Ripasso rødvin?? Med en Ripasso får du utrolig meget vin for pengene, og den er blevet ret populær..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 12:28

Hej Daniel

Tak for dit svar. Jeg har ikke et fast budget, men bruger med omtanke....Mine kunder er ca. 70% firmaer og resterende private - det er først inden for de sidste år jeg er begyndt at sælge på nettet - og det har trukket tænder ud. Jeg annoncer med adwords på google, har kunkurrencer på nettet, er med i Netværket Morgendagens heltinder og har solgt firmagaver efter mund til mund metoden - igennem nogle kontakter jeg har i erhvervslivet - NU er det derfor at jeg skal videreudvikle min kundegruppe og have fat i endnu flere - der er ingen tvivl om at finanskrisen spiller ind, men det skal ikke få mig til at give op...

UHm.....Ripasso rødvin er super skøn :)) Jeg er i øjeblikket ved at finde ny vinimportører og har også selv planlagt en tur i det franske efter vin.....

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:34

Hejsa,

Det er da fordi du ikke fører øl fra bryggeriet Kvajj :-) www.kvajj.dk

Spøg til side - Sad lige og kiggede lidt på din hjemmeside - Der var flere af dine billeder der ikke virkede. Bare en detajle

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 12:43

Hej Kalus

Det skal du da ikke tage som en spøg  - jeg er altid på udkik efter nye produkter - og kan godt være interesseret i jeres øl - Du kan sende en engrosliste på hngavekurve@stofanet.dk så kikker jeg på det:)

Er der billeder du ikke kan se????? kan du ikke sige hvor - for jeg kan se dem alle.....det er jo ikke godt hvis der er nogle maskiner der ikke kan læse de billeder jeg har i webshoppen - det er faktisk katastrofalt for salget

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 12:50

OG du hedder selvfølgelig Klaus - undskyld det gik lidt hutig på tasterne

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:55

Jeg sender da lige en liste til dig senere :-)

Hvis jeg går ind på denne side (Øl naturligvis) så kan jeg kun se den i toppen http://www.hngavekurve.dk/shop/oel-88c1.html

Synes der var flere før, men nu kan jeg ikke lige se flere

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 12:55

Ja det er jo en fin forretning du har dig der. Men ingentvivl om at det er en svær tid at sælge "luxus-produkter" i. Ikke det folk prioriterer højest. Men med en god markedsføringsstrategi eller et samarbejde med en super-sælger kan alt jo lade sig gøre.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)