Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

On-site SEO

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Hvor meget vil det ca. koste at få lavet on-site seo på en af mine sider. det kunne være www.billigt-mobilt-bredbaand.dk Jeg ved der er en del fejl på siden, men er ikke den rette til at rette dem.

Jeg har selv prøvet at lave list seo på siden, men har brug for en prof til at komme det sidste stykke op på google.

Tilbud ønskes og vil også gerne have et forslag til hvad et tilbud vil indeholde og hvordan det forventes at kunne ændre min placering på google.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kan se du allerede har fået lavet en del ændringer. Du har dog stadig et problem med din linkbuilding, på trods af den siger i yahoo site explorer at du har over 1000 links. De er nemlig stort set alle sammen fra enten gustavholmberg.com eller amino. Hvilket MEGET hårdt sagt er 2 links ikke 1000.

Kan ved et hurtigt øjekast på din side se nogen ting i opbygningen  af din side som jeg mener kan ændres med stor fordel.

Er igang med at lave nogen seo startpakke produkter, de er ikke kommet på siden endnu men vil gerne tilbyde dig en til at få lavet noget optimering på din side, og noget rigtig linkbuilding.

Du kan skrive til mig herinde på amino, eller sende mig en mail på: senna(snabela)mirus-seo.dk

Så skal jeg nok give dig et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)