Hej Trine, det er faktisk kun en teori at CO2 Udledningen bidrager til den globale opvarmning. Desuden så kunne danmark da også godt trænge til at blive Varmere
Er enig med delinda til en vis grad. Det ER nemlig dokumenteret at det er co2 der skal have skylden, det som ikke er bevist er at det den menneskeskabte co2 der er problemet.
Nu er det sådan at det er under 1% af ALT co2 på jorden der er menneskeskabt, resten kommer naturligt fra havet.
Personlig mener jeg at stigningen af co2 skyldes en større aktivitet af sol pletter.
Desuden er køb og slag af kvoter jo ikke noget der hjælper, det flytter bare problemet til et andet sted.
Stemmer desuden også for et mere varmt danmark (selv om vi sikkert bare vil få stigende vandstande, men jeg er villig til at gamble)
Desuden er køb og slag af kvoter jo ikke noget der hjælper, det flytter bare problemet til et andet sted.
hvad enten det er det ene eller det andet som bidrager til nedbrydning af ozonlaget ved jeg ikke.
men jeg er helt enig i at man bare skubber tallene rundt ved at købe og sælge kvoter.
Der ud over synnes jeg det er et godt eksempel på hvad der er vigtigst idag, det er historien om de gode intentioner. ikke handlingen og reduktioner. vi tilfredsstiller hinanden med historier og indstuderede regnestykker.
Der er jo ingen der giver det en skid om dit site er CO2 venligt eller ej.
Latterligt lort hvis du spørger mig,
Det er IKKE et godt alternativ, fuck om vi dør pga. global opvarmning, du kan være ligeglad, det sker ikke i den levetid og fuck dine børn og børnebørn.
Du ligger sikkert i jorden og er rådnet op til den tid.
Og TROR DU at du folk gider det lort der?
Smut hjem med den ******* ide..
Total FAIL!
Syntes du ikke at du skulle prøve at få afløb for dine teenage hormoner et andet sted, eller i det mindste være lidt mere pæn i munden over for andre mennesker.
Jeg er ikke enig i at det er en god ide, men at bruge de sætninger du gør her er bare at gå over stregen. Pak sammen !!
Jeg så scannet havde købt CO2 kvoter og jeg blev egentligt lidt sur.. for de har ikke købt en vindmølle og smidt op, eller solceller på deres nybygget domicil i kolding.
Desværre kan jeg ikke se hvad det skal hjælpe at købe en kvote... syntes jeg hørte at danmark solgte kvoter til nogen lande syd på og tjente kassen på at flytte vores co2 kvote til de tredje lande eller hvad det nu var.
Jeg hopper desværre ikke på vognen, så hellere købe en vindmølle også kalde mit firma CO2 neutralt, dog kræver det lidt mere cash$$;)
Der er jo ingen der giver det en skid om dit site er CO2 venligt eller ej.
Latterligt lort hvis du spørger mig,
Det er IKKE et godt alternativ, fuck om vi dør pga. global opvarmning, du kan være ligeglad, det sker ikke i den levetid og fuck dine børn og børnebørn.
Du ligger sikkert i jorden og er rådnet op til den tid.
Og TROR DU at du folk gider det lort der?
Smut hjem med den ******* ide..
Total FAIL!
Synes ikke ligefrem det er nogen god tone du kører der mester. Jeg er desværre ikke moderator på det her forum - og det skal du kun være glad for.
Du kan godt give din mening til kende uden at hidse dig op over det.
--------
Jeg synes det er en okay idé. Har også selv overvejet det...
Men det rykker ikke noget i den virkelige verden. Der skal MASIV indsats til på globalt plan - og det er snart! Så gid politikerne ville se realiteterne i øjnene og se at komme igang. Det bliver ikke til andet end snak...
mvh René
EDIT: Æv Christian Senna var hurtig på aftrækkeren :P