Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En der kan male Logo på min facade.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Århus og vil gerne hører om nogle kan eller kender nogle der kan male Galleri Florence på de 2 fronte som i kan se på billederne.

Send gerne et tilbud til kunst@pc.dk

pilen er hvor Galleri Florence skal stå, altså det skal stå 2 gange

Dette er et eksempel på hvordan det kan stå, det skal nok være lidt anderledes, jeg har bare leget med det.

Jeg kan tage mål af hvor langt der er, men det er ca. 1 meter.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 07
Skrevet kl. 23:12

Jeg vil gerne indhente tilbud på skilte i stedet for, da jeg fik et godt råd om at det ikke ville være synligt nok blot at påmale logoet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12

Hej Florence

Undskyld jeg ikke fik svaret dig på din mail.

Hvad med at male nogen selv, med dine meget farverige fantasier?

Du vil ikke blive set med så spinkle tekster. Jeg tænkte også at du kunne have en stor blomst du satte ud når du har åbent - gerne med pink, og gerne også et A skilt med plakater i. På disse bileder viser du ikke så godt som på det jeg så, at kældernedgangen er lidt "charmeløs".

KH Ane

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:13

Jeg vil også anbefale dig at få sat det på facaden som et skilte i stedet for.

Men for at gøre det lidt specielt, så kan man jo lade være med at lave det som et fysisk plade-skilt, men i stedet som en kontourskåren folie som varmes fast på muren. På den måde kommer det til at se ud som om det er noget som er malet på muren - men har en pænere "streg" end de fleste af os kan klare at male i hånden Smile. Det er i øvrigt også billigere end et fysisk skilt, da omkostningerne til plade m.m. kommer oven i.

Inden for de sidste 2 år har vi oplevet en stigning i forespørgelserne på den slags - både indendørs og udendørs. Så vi laver en del af den type efterhånden.

Jeg kan se på billedet at der også er andre som kan finde ud af at male, blot med spraydåser. Så set i lyset af det vil være en billigere løsning med den kontourskårne folie, så er det heller ikke så ærgeligt, hvis en eller anden beslutter sig for at overmale facaden. Der er det værre med et skilt - med mindre man vil ofre en mindre formue på at vi også lægger en antigrafitti-film over skiltet.

Hvis du kunne være interesseret i en pris på den løsning (eller på en med normale plade-skilte), så må du meget gerne sende mig en email  ( jesper snabelA mediamouse.dk) med målene på "felterne" hvor navnet skal stå og også lige skrive hvad det er for en skrifttype du vil have. Så sender jeg gerne nogle priser retur, så du kan se hvad det vil komme til at koste hvis vi skulle lave det til dig.

/Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 07
Skrevet kl. 08:26

Tak begge to, jeg har nu lavet et logo som jeg gerne vil have på facaden, jeg sender det lige med her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

Hej Florence

Jeg har været lidt travlt optaget, men har egentlig tænkt på dit galleri. Nogen gange sidder ideerne fast og arbejder løs uafhængig af mig :-)

Hvis du har lyst til at høre lidt "koncept" omkring dine billeder, så er du velkommen. Vil ikke bare sådan overdynge dig, men nu ser jeg at du har lavet et logo.

Jeg tænkte at du kunne trykke et par af dine billeder og så anvende en hvid skrift med galleriets navn hen over.

Mine tanker handler primært om, at du komplimenterer dine billeder bedste, ved at forenkle alt andet. Derfor er jeg heller ikke den helt store tilhænger af dit logo her.

Men som sagt så vil jeg ikke mase mig på, og du kan jo spørge hvis du ikke føler det bliver overvældende.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 07
Skrevet kl. 19:39

Hejsa, det logo er forkastet igen:-) Til fordel for et noget mere simplet!

Ja, altid, lad mig høre, jeg er ikke med på hvad du mener men:-) Så tusind tak for dit input!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)