Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er e-mærket spild af penge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg beskriver her: emærket er spild af penge har jeg lavet en test af hvorvidt det kan svare sig at have e-mærket på sin shop. Lidt overraskende gav det næsten ingen forbedring i konverteringen - Så jeg har da heldigvis sparet lidt penge til e-mærket der.

Hvad der er mere overraskende er at trustpilots boks faktisk forringer konverteringen - Den havde jeg ikke set komme.

Er der andre end mig der har kørt test på e-mærket, eller har en mavefornemmelse af at man får noget ud af forskellige "kvalitetsstempler"?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:51

Spændende test Smile

Hvor mange dage har hvert »mærke« været på?

Mange hilsener Helle

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:56

Testen er kørt med Google Website Optimizer. Systemet fordeler selv de besøgende til de forskellige varianter, så det er antallet konverteringer eller mål der er udslagsgivende for hvornår testen er færdig.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:02

Synes nu det kunne have været smart med 200 konverteringer eller mere... men jeg ved egentlig ikke hvor mange der skal til for at resultatet er til at regne med.

Men hvis jeg antager at det er til at regne med.... pyhhh.... så skal jeg da godt nok ikke have TrustPilot på - det bliver i hvert fald dyrt....!

Spændende at du laver de tests :·) Lavede du ikke også engang en test med om konverteringsraten steg med en limegrøn købsknap?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:05

Helle - houseofkids.dk:

Spændende at du laver de tests :·) Lavede du ikke også engang en test med om konverteringsraten steg med en limegrøn købsknap?

Det var nu ikke mig, men Vadskær

Grunden til at jeg afbrød testen da jeg var sikker på at resultatet var nogenlunde sikkert er at jeg ikke ville risikere at E-handelsfonden kom efter mig for uretmæssig brug af deres lille grafikstykkeBig Smile

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 21:08

Spændende test !

Det giver virkelig stof til eftertanke. Havde dog også gerne set flere konventeringer.

Kan det virkelig passe at Trustpilot på den måde forringer konventeringen? I følge testimonials hos Trustpilot skulle det jo netop forøge konventeringen hos en række virksomheder. Hvor har logoet været placeret ?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:09

ha ha - ja, det er selvfølgelig rigtigt :·)

Det værste lige nu er at jeg bliver nødt til at have en grøn knap - det er jeg godt nok ikke meget for - men må bøje mig i støvet for resultatet....

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:45

Helle - houseofkids.dk:

Det værste lige nu er at jeg bliver nødt til at have en grøn knap - det er jeg godt nok ikke meget for - men må bøje mig i støvet for resultatet....

Det ved du jo ikke... det er du nødt til at teste. Det er da ikke sikkert at dem der shopper børnetøj tænder på de samme signaler som dem der sælger små gummimænd ;)

testestestestestestestestestestestestestestestestestestestest... eller det ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)