Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Hvilken Webshop løsning skal jeg bruge ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:
Hvis du ønsker en som kan hjælpe dig og ikke nødvendigvis sælge dig noget, men gøre dig klogere på området,så tag lige en snak med min gode ven Henrik Petersen fra www.danskwebinnovation.dk, han vil klart gøre dig meget klogere på dette område.

Det er en rigtigt dårlig ide, kun at tage et møde med en leverandør. Sagen er at vi leverandører i salgsfasen er villige til at mødes med uden at det koster noget. Synes jeg du skal udnytte til at hører fra mindst 3 forskellige leverandører, det bliv give dig det bedste beslutningsgrundlag for vælge hvilket system og ikke mindst hvilket mennesker du vil basere din shop på.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere andre vil jeg anbefale open source systemet Magento. Se evt. en demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/ og administrationssystemet her: http://demo-admin.magentocommerce.com (login: admin / 123123).

Vi kan tilbyde en Magento shop med unikt design samt professionel hosting og betalingsgateway hele første år til kun 9.995,-

Årsagen til at vi kan gøre det så billigt er at vi outsourcer design og udvikling.

Du er velkommen til at kontakte mig igennem amino eller læse mere på http://getashop.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores! RING 6185 6211...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de færreste andre, der kan levere webshops her i tråden, vil jeg anbefale dig at lade være med at kaste din kærlighed efter ét bestemt system i starten. Jeg vil heller ikke give dig et præcist tilbud i form af kroner-og-ører, fordi at dine krav og ønsker endnu ikke er afklarede.

Tag et åbent møde med nogle stykker, som bruger forskellige systemer, og prøv at lade være med at referere alt for meget til din webshop-bog om hvad der "er standard".  Faktum er, at der findes et utal webshops, så INTET er "standard".  Desuden er en del af en webshop også at der skal være klarhed over det administrative forløb; Den del du bruger mest som indehaver af butikken, og kunden ikke ser!  Lige præcist dér syntes jeg selv at systemer såsom Magento Webshop fejler massivt - Alt for besværlige workflows i administrationen jf. hvad der ellers findes.

Idet du kigger efter løsninger, så skal du også være opmærksom på, at der typisk vil være udgifter i forbindelse med introduktion til systemet.  Hvis du netop ikke præsenteres for dette, så vær ganske klar over risikoen for at du får et system leveret, og så selv får lov at finde rundt i det.

Du skal selvfølgelig være velkommen til at kontakte mig vedr. webshops, for vi har nogle stykker vi har lavet for kunder med gode resultater (mortenthorpe@gmail.com).

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Det er MEGET vigtigt at du tager dig god tid & beslutter dig for den rigtige webshop fra start af - da det er rigtig bøvlet at skifte til en ny senere i forløbet.

Vi vlagte en hosted shop hos Scannet da vi startede & allerede her efter 6 måneder møder vi så mange begrænsninger at vi skal til at skifte system.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Tag et kig på Shopify Eksperten og se om ikke Shopify kan hjælpe jer igang.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi vil gerne byde ind på din opgave.

Vores shopløsning starter ved ca. 20.000 kr. ekskl. moms. I prisen er inkluderet (ud over shopsystem) unik design udviklet i samarbejde med kunden, oplæring i systemet og support i opstartsperioden.

Du kan se mere om vores shop på www.ivaldi.dk/webshop og du kan se lidt af hvad vi tidligere har lavet på www.ivaldi.dk/referencer

Hvis du gerne vil høre mere om os kan du fange mig på psj@ivaldi.dk eller 70264036

Mvh Peder

P.s. Ved ikke om der er andre i tråden der har svaret på spørgsmålet. B2B betyder business to business, udtrykket dækker over handel mellem virksomheder.
B2C betyder business to costumer, altså handel mellem virksomhed og forbruger.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Thorpe:
Som de færreste andre, der kan levere webshops her i tråden, vil jeg anbefale dig at lade være med at kaste din kærlighed efter ét bestemt system i starten. Jeg vil heller ikke give dig et præcist tilbud i form af kroner-og-ører, fordi at dine krav og ønsker endnu ikke er afklarede.

Ja, jeg er selvfølgelig uenig. Jeg hører fra flere som er rent ind i begrænsninger i deres nuværende system og som ønsker at skifte. Dette er typisk folk der kommer fra Scannet og Dandomains shop løsninger.

 

Tonny Andersen:

Det er MEGET vigtigt at du tager dig god tid & beslutter dig for den rigtige webshop fra start af - da det er rigtig bøvlet at skifte til en ny senere i forløbet.

Vi vlagte en hosted shop hos Scannet da vi startede & allerede her efter 6 måneder møder vi så mange begrænsninger at vi skal til at skifte system.

 

Det synes jeg også meget godt Tonny siger her. 

Man skal selvfølgelig tænke over sine krav (og vigtigt... sine fremtidige krav), og her kan det godt betale sig at kigge efter hvilke systemer der kan løse dette.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle sammen.

Siger mange tak for alle jeres svar og tilbud.

det glæder mig virkelig at folk bruger tid på at hjælpe og komme med gode ideer.

Jeg læser lige alle svarene igennem nogle gange og så dem der fanger vil jeg ta kontakt til pr mail og så tror jeg at jeg vil sætte mig ned og skrive mine ideer, ønskker og behov ned, og så smække dem ind i debatten. så kan jeg sikkert også komme meget tætter på en løsning.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)