Det ene udelukker ikke nødvendigvis det andet, men de forskellige segmenter har forskellige beslutningsproccer og købsmotiver, og reagerer derfor forskelligt på parametermix.
Vil også KLART anbefale dig at de forskellige løsninger igennem, og evt. få demo præsentation af de forskellige løsninger. Du skal næsten sidde med det selv og ligge prøvedata ind, for at forstå de forskellige shops begrænsninger.
Jeg vil dig anbefale dig, at være opmærksom på, hvormeget du selv kan udskifte. De fleste shops leverer en skabelon, hvor du så selv kan ligge varer, billeder, priser og beskrivelse, men sidehovedet (rammerne) kan man typisk ikke ændre på uden at skulle have fat i shop-leverandør. En anden begrænsning kan være antaller af menuer og niveau, sprog-niveauer og muligheden for kundedifferentiering. De fleste shopleverandører har derfor ofte en standard-løsning og så en lang række tillægsydelser. (Der er jo ingen grund til at betale for alt det man IKKE skal bruge.) Selvfølge har jeg som alle andre også et bud på en mulig proffesionel shopløsning:
De fleste shopleverandører har derfor ofte en standard-løsning og så en lang række tillægsydelser. (Der er jo ingen grund til at betale for alt det man IKKE skal bruge.)
Ikke hos os. Man kan få alle de super fede funktioner i Magento (se dem alle her). Der er ikke ekstra moduler eller noget vi holder tilbage. I vores tilfælde kommer prisen an på hvor mange design forslag og betalingsmuligheder du som kunde ønsker. Alt er inklusiv og leveres som en køreklar shop.
Vi plejer dog at udfordre vores kunder på dette. Mange gange foreslår vi at fjerne funktionalitet for ikke at forvirre kunderne. Et eksempel på dette er "rating" af produkter. Hvis man er i et segment hvor kunderne typisk ikke rater produkterne, kan man lige så godt fjerne det, da en shop ellers hurtigt kan se lidt død ud når ingen af produkterne er ratet.