Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Roskilde Festival

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Vi er to venner på 22 år, der super gerne vil på årets Roskilde Festival. Da vi begge er lærer-studerende og ikke rigtig har kunnet finde de ekstra penge til det, har vi overvejet mulighederne. Vi har overvejet at arbejde på festivalen, men som det er nu, er alt optaget. Vi kom i tanke om, at et firma måske ville sponsorere vores billet, hvis vi til gengæld sov i telt med reklame, gik i sponsorerede t-shirts, delte merchandise ud, delte flyers ud osv. (Eller hvad i nu synes) Vi ved, at nogle firmaer måske vil ryste på hovedet, men vi kan på den anden side ikke lade være med at skrive rundt, i håb om at nogen kan se idéen i at 80.000 mennesker ser netop jeres reklame på et telt, en t-shirt eller andet. Man kan så tænke, at en reklame på to tosser vil være dårlig reklame, men vi ser os selv som helt almindelige unge mennesker, der gerne vil have en sjov og hyggelig uge.

Vi håber nogen kan se idéen i det og får lyst til at kontakte os..

Men venlig hilsen

Casper Nielsen

Kochsgade 83 2. tv.

5000 Odense

casper_niller@yahoo.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:34

Synes ideen lyder rigtig god, og det rette firma vil også kunne få god pr. til deres målgruppe. Jeg ved ikke om i er for sent ude, men jeg har da før hørt om nogen der har haft succe med samme ide.

Held og lykke.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:35

Hej Casper

Jeg var med for nogen år siden, stod for sikkerheden ved Odeon scenen. Jeg kan prøve og sende dem en mail og høre om de evt. mangler et par gæve gutter?

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:52

Ja, jeg ved godt vi er lidt sent ude,,. men vi håber vi kunne finde arbejde.. Desværre uden held! At dele flyers ud osv. er også et job - så vi slipper ikke for at lave noget ;).. men vi håber da et firma  synes godt om idéen og har tid til at arrangere det! Vi skal i hvertfald nok gøre vores for at firmaet skal blive tilfreds

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)