Jeg går prøver at finde den billigeste udvej til min nye webshop til en Fashion & Streetwear online butik. Selvom den er billig må den godt se præsentabel ud.
Det eneste som jeg ikke vil ud i er den kommer til at koste en halv million.
Nogen der kender nogle steder hvor man kan anskaffe sig dette billigt. + en flot skabelon.
Jeg har en Prestashop som jeg kan sætte op for dig sammen med 4 standard template, og jeg kan evt hjælpe dig med at finde en anden template hvis det skulle være som jeg også sætter op. For kun 1.000 kroner, det skal siges at det er en shop jeg har tilføjet nogle nye features end en normal prestashop, og så yder vi også support..
Jeg går prøver at finde den billigeste udvej til min nye webshop til en Fashion & Streetwear online butik. Selvom den er billig må den godt se præsentabel ud.
Det eneste som jeg ikke vil ud i er den kommer til at koste en halv million.
Nogen der kender nogle steder hvor man kan anskaffe sig dette billigt. + en flot skabelon.
Mvh Daniel.
Vi har en webshop liggende med kundekartotek. Der har tidligere været solgt fashion og den er super brugernem. Vi bruger den ik og du kan få den ret billigt!!
Jeg laver gerne en prof. webshop til dig til 6500 kr inkl "alt" - ingen skjulte gebyrer eller andre overraskelser osv.
Du bestemmer selv hosting. 1års gratis hosting hos mig. Webshoppen vil blive bygget på magento.
Design, SEO og hele molevitten følger med. Sådan en shop koster nemt over 10k hos firmaer.