Hej alle jer kære aminoer... Jeg håber i alle vil give mig en hjælpende hånd..
Jeg har fået en skide god idé til en opfindelse som jeg nu vil realisere (med vilje skriver jeg ikke hvilken opfindelse :) ) Jeg vil bare meget gerne have hjælp til hvordan jeg skal gøre det. Dvs. i hvilken rækkefølge. Nu vil jeg lige ridse op hvad jeg allerede har bevæget mig ud i, og hvad jeg mangler.. og håber på en slags redegørelse af hvordan jeg kan få det her gjort ordenligt så jeg ikke bøffer i den.. mange tak på forhånd :) håber i kan sætte tid af til at hjælpe mig..
Jeg har fået lavet en 3d tegning (skitse) af opfindelsen som jeg ser den .. Jeg har skrevet en slags forretningsplan (en uden for meget indhold) Jeg har lavet en statistik (som vedrører salget af den ting) som giver et godt indblik for køberne.. Jeg har lavet en præsentation. Jeg har skrevet 6 spørgsmål som jeg telefonisk vil lave en "lille" markedsanalyse ud fra. Jeg har tænkt maskinen i detaljer, (hvad den skal kunne og indeholde) men da meget af det er elektronisk er noget af det uden for mine evner. Jeg har hentet en hemmeligholdsaftale ned fra nettet Jeg har fundet et firma som laver prototyper og kan rådgive og være med i hele processen. fra idé til produkt..
Det jeg gerne vil have hjælp til er at komme videre i den rigtige rækkefølge.. Jeg skal have fundet ud af hvilken form for samarbejde jeg skal lave, om det skal være at de kun laver prototypen og jeg så selv tager den videre derfra (har et fuldtidsarbejde) eller om de skal have en procentdel af hvert salg eller osv. osv. osv. Jeg har pt. 80.000 stående til at kunne putte i det,( ikke at jeg er meget for det) :) skal jeg oprette APS eller IS .. ?? der er rigtig mange ting i det og jeg kan lige pt. ikke heeeelt finde hoved og hale i det og spørger derfor jer da mange af jer har prøvet noget lignende før forhåbentlig..
Mange hilsner Tim Krupsdahl, 21 år. |
Jeg kan desværre ikke være dig så behjælpelig med dine spørgsmål, men lad mig sige med det samme at jeg synes at det er SUPER FEDT at du allerede er nået så langt, OG du endda har penge at putte i det.
Der er rigtigt mange herinde som får en ide og som så bare "lige" skal bruge en penge mand til at realisere projektet. FEDT at du er så langt fremme med planerne.
Lige et lille input. Du kan altid oprette et Aps og så sælge andele til personer der vil skyde penge i din ide (disclaimer: jeg er ikke revisor eller noget :))
Held og lykke med dit projekt.