Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opstart af firma... :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

bare husk at folk tit siger hvad de forstiller sig og ikke hvad de gør eks det er vigtigt at spise sundt?: ja og allligevel propper vedkommende sig med usunde ting. osv osv. du skal ikke stole på folk og slet ikke 50 stk. jeg tror du skal lave en prototype stille den op til et event eller lign, og så have nogle bestillingsblanketter med eks levering til døren eller lign. folk vil jo gerne have deres grej med det samm. min pointe er at, det er en god måde at vurdere om et produkt er godt eller skidt på altså om pungen er åben eller lukket, snak er jo en helt anden verden, og gratis hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:41

Er glad for i gerne vil hjælpe med jeres kommentarer om hvordan og hvorledes.. men lige præcis denne opfindelse er noget lidt andet.. kan jo af gode grunde ikke røbe hvad det er..

jeg tager det med i mine overvejelser, men tror nu jeg holder mig til min plan.. :)

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forholder mig lige indledningsvis skeptisk til Facebook strategien. Hvilke funktioner i Facebook har du i spil her? Jeg frygter på dine vegne at i på en eller anden måde lader Facebooks popularitet blænde, og derpå efterlader jer i troen på det er en spåkugle af en art.

Jeg er fortaler for man hanker op i bollerne og søger sparring hos mindst én branchekender. Smid frygten for at idéen bliver stjålet over bord. Den frygt kan sænke succesraten med hele procentpoint, mens risikoen for at nogen løber ud af bagdøren med idéen kun består af brøkdele procentpoint. Dvs. hvis ideen har 2% chance for at gå hele vejen, kan i rykke ned på 0.5% pga frygt for at søge sparring. Hvis risikoen for et snigløb ligger et sted på én idiot ud af tyve... så er det worth it.

Jeg er fortaler for at man allerede her på Amino åbner mere op. I kan snildt nævne branche og funktionalitet. Hvis jeres idé kan stjæles hvis i har sagt det er til læskedrik og det kan tage kapslen af en flaske.. så sparer i nok kr. 80.000 med hjælp fra amino... Det er det samme ved at søge sparring hos en branchekender. I bør kunne spørge råd om hvad i skal gøre hvis i har opfundet end ny oplukker... i kan bare undlade at nævne hvordan den virker, og hvad der gør den smart.... Min pointe her er væsentlig, fordi hvis det er ikke ER noget her - så lyder det ikke som en ting der kan patenteres - og samtidig som om i kan blive blæst ud af markedet på rekordtid, hvis konkurrenterne bare skal gå ned og rykke på et tandhjul for at lave en dims der kan det samme.

Det er til kældedyr - det er en accessory
Det er til biler og det giver bedre comfort
Det er til studerende, og det hjælper dem til at spare penge på bogkøb
Det er til husmødre, som kan spare 10 minutter på sortering af vasketøj
Det er til forældre og de kan få mindre besvær med oprydning

fyr løs, og amino vil belønne....

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:31

Hej Tim,

Du skriver at du har hentet hemmeligholdelses aftale på nettet. Hvor har du fundet den.

Vil være glad hvis du kan hjælpe mig. Venlig hilsen Poul Erik

Tilmeldt 7. May 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:08
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)