Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En go´ Inkasso Advokat?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgeli har jeg læst tråden inden! Pointen er at du ikke vil være ved at du har glemt, og så lyder det andet pænere! Hermed slutter debatten fra min side, da jeg ikke bruger tid på at vaske glorier af på andre

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Whoopie:

Ja selvfølgeli har jeg læst tråden inden! Pointen er at du ikke vil være ved at du har glemt, og så lyder det andet pænere! Hermed slutter debatten fra min side, da jeg ikke bruger tid på at vaske glorier af på andre

Elsker bare de anomyne profiler der bare lige opretter en profil til kun at sige god for en person som google har fundet i en negativ sammenhæng :-)

Men advokater kan jo også have en dårlig dag... og jeg kender slet ikke den pågældende advokat.

//Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Whoopie:
jeg ikke bruger tid på at vaske glorier af på andre

Susanne Quedens glorie kunne du godt bruge knofedt på!

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 07:50

Vorherrebevares, hvor er den bemærkning plat -

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:38

Whoopie:

Vorherrebevares, hvor er den bemærkning plat -

Ja -  det er lige så plat som at gå ind i en 3 år gammel debat og forsvare en formentlig glemsom advokat anonymt.

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 09:33

Jeg svarer indenfor de rammer der er  her, og altså ikke helt annonym. Når nu en sag er 3 år gammel, og stadig kan læses ,kan den selvfølgelig også kommenteres. dejligt at du indrømmer du er plat!

Her slutter så debatten definitivt fra min side

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:44

Whoopie:
Når nu en sag er 3 år gammel, og stadig kan læses ,kan den selvfølgelig også kommenteres.

Præcis kommenter løs. Yes

Alt og ære respekt for at du måske har haft nogle gode oplevelser med Susanne Quedens. Med mindre du har direkte kendskab til pbtryk.dk's sag i sin tid, er det noget uetisk at smide ansvaret over på ham. Advokater og herunder Susanne Quedens kan lave fejl. Selvfølgelig vil de benægte det - for en sag om erstatningsansvar vil de ikke rode med.

Henrik

Google

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:53

Whoopie:

Jeg svarer indenfor de rammer der er  her, og altså ikke helt annonym. Når nu en sag er 3 år gammel, og stadig kan læses ,kan den selvfølgelig også kommenteres. dejligt at du indrømmer du er plat!

Her slutter så debatten definitivt fra min side

Det er plat at forsvare Susanne Quedens annonymt med en bruger oprettet kun til det formål.

Giver dig ikke særlig stor troværdighed og skader en hel del mere end det hjælper. 

Jeg vil tro at de fleste vil tro at du selv er Susanne Queden,  hendes mand eller hendes mor.

Søger man på Google efter "Susanne Quedens" så kommer denne tråd op på 2. pladsen og jeg er sikker på at google snart opdager at der er aktivitet i denne tråd og hvis du er heldig så kommer denne tråd på førstepladsen inden længe.

Jeg kender ikke Susanne Quedens og kan ikke udtale mig om hendes arbejde eller om hun er glemsom af natur.

Godt arbejde!

//Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:02

Kaffe & Co:
Godt arbejde!

Jeps - tråden ligger på google som nummer 3 på ordet "inkassoadvokat"Devil

Henrik

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)