Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En go´ Inkasso Advokat?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nød til at sende en kunde til retslig inkaso da han mener at jeg har fejlberegnet hans regning

Jeg har altid kunnet klare de små konflikter selv - men ham her er ærligtalt for dum

Han vil have trukket 18 min fra regningen fordi at en af mine medarbejdere talte i telefon - Hvilket han gjorde fordi at opgaven tog mange flere timer end aftalt ergo han var nød til at aflyse nogle andre aftaler - en af grundene til at opgaven tog MEGET lang tid var at kunden kom mere end 3 timer for sent hehe - Godt klaret

Derudover gik der også meget lang tid med at forklare den kunde vi flyttede (Altså min kundes kunde) hvorfor alt hendes indbo var ødelagt (Der var skader for langt over 100.000 kr - Alt var ødelagt)

Det har nu ikke noget med noget at gøre

Spørgsmålet er faktisk bare om der er nogle der har Gode/Dårlige erfaringer med nogle inkosso advokater - For hvis der er vil  jeg meget gerne høre om dem

Jeg vil også gerne høre om gennereller erfaringer med hensyn til inkasso

Med venlig Hilsen Flyttemanden

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:33
OK - du kan s''gu da ikke bare smide sådan et indlæg og forvente at vi andre ikke vil høre hele historien? Hehe :-)

Anyway.. Jeg har ikke et forslag til en god inkassoadvokat, men nærmere en advarsel, skulle du komme på de kanter: Ret/Råd i Hillerød har en advokat, der hedder Susanne Quedens (eller noget i den stil). Hun syltede i den grad min sag (kr. 32.000,-) ved ikke at fortælle os at vi skulle møde i retten med det resultat at vi fik et brev om at sagen var afgjort til sagsøgtes fordel. Hun var naturligvis ikke enig i at hun syltede noget, så hun krævede sin betaling bagefter...

Måske er denne oplysning ikke brugbar for dig... Måske er den... Du gør i al fald klogt i at spørge om nogen kan anbefale en advokat. Vi søgte i blinde..

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 22. Mar 06
Skrevet kl. 01:31

Tak for svaret - jeg tror ikke det lyder som den advokat jeg vil bruge

Men jeg famler også i blinde

Hele historien - hvad skal jeg sige Den tager flere timer at fortælle og endnu flere at skrive

Men kort og godt

Men kalder sig flyttemand

Sender en hænger til portugal og skovler kundens indbo ind på "Kun nogle dage"

Når alt er skovlet ind finder man nogle 5.000 kg spændebånd og og binder hen over og giver hele lortet et tryk 16

Og vupti alt er underligt nok ødelaget hehe - de folk aner ikke noget om flytning kort sagt

Men det var også nogle pakke trans drenge der aldrig har prøvet det før - hvad de så end laver i portugal

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:34
Så... Det var ikke dit firma, der havde bommet den opgave?

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 06:44
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:11
Jeg er også interesseret i en incasso-advokat, men i Kbh/Nordsjællands-området.
Til info, når kunden gør indsigelse mod regningen størrelse, så skal der advokat på, så kan et inkassofirma ikke klarer sagen!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:15
Vi benytter Nicolai Jung fra Centura Advokater i København til at køre vores inkasso-sager. Vi er meget tilfredse med
behandlingen af sagerne, så ham kan jeg varmt anbefale - hils gerne fra mig!

Tilmeldt 22. Mar 06
Skrevet kl. 21:06

Nej nej Mit firma har ikke haft nogen skyld i de skader der er sket

Vi var kun med til at læsse af

det med at Ødelæge tingene klarede Det andet firma helt findt selv

Det var forresten en vognmand under landstrygerne der havde hentet godset i portugal 

Er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med dem?

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:21

Kære Pbtryk

Susanne Quedens er en meget dygtig og anset advokat, jeg og flere andre har benyttet pågældende i årevis og jeg kan slet ikke genkende den med at hun har "syltet en sag"

Da du skriver." Hillerød har en advokat der hedder Susanne Quedens (eller noget i den stil)" Tyder det  i høj grad på at du glemte at møde iretten, normalt kan man huske navnet !

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:31

Whoopie:
Da du skriver." Hillerød har en advokat der hedder Susanne Quedens (eller noget i den stil)" Tyder det  i høj grad på at du glemte at møde iretten, normalt kan man huske navnet !

Læste du egentlig tråden ind du skrev..... Pointen var jo netop at Susanne Quedens tilsyneladende ikke fortalte sin klient at sagen var berammet.....

Men Okay 3 år er gået og mon ikke den pågældende advokat har lært lektien i mellemtiden!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)