Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtægt fra webshop

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker på om det mon er muligt at leve udelukkende af indtægterne fra en Webshop?

Hvem herinde har haft rigtg stor succes med deres webshop og som rent faktisk kan leve af det?

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04

PJEDSTED:

Jeg tænker på om det mon er muligt at leve udelukkende af indtægterne fra en Webshop?

Hvem herinde har haft rigtg stor succes med deres webshop og som rent faktisk kan leve af det?

Det er muligt at leve af sin webshop og nogle lever enda rigtig godt.
Har ikke selv en men kender en del som har en og så kender jeg nogle tal for nogle shops som er sky høje.

Nicklas Jørgensen 

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 17:08

Nicklas Jørgensen:

PJEDSTED:

Har ikke selv en men kender en del som har en og så kender jeg nogle tal for nogle shops som er sky høje.

Nicklas Jørgensen 

Har det primært noget med efterspørgslen at gøre eller er det mere tiden man ligger i det for at få succes?

Hvilken vare sælger dine bekendte?

xxx

Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:20

Hejsa

Når du har et godt produkt, og en god kundekreds, måske en niche som du sælger i, så kan du sagtens leve af en webshop. Omkostninger er relativt lav, så omsætning behøver ikke at være skyhigh, før du kan trække en løn ud af det. Der er ingen geografiske begrænsninger, så du kan bygge en ganske stor kundekreds op. Jeg har haft en opstartperiode som varede 2 år, hvor jeg har kombineret job og butikken. For et år siden er jeg så bleven fuldtids internetbutik ejer, og kan leve ganske godt af det ;-)

Mange hilsner, Sonja

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 17:26

Luttervelt:

Hejsa

Når du har et godt produkt, og en god kundekreds, måske en niche som du sælger i, så kan du sagtens leve af en webshop. Omkostninger er relativt lav, så omsætning behøver ikke at være skyhigh, før du kan trække en løn ud af det. Der er ingen geografiske begrænsninger, så du kan bygge en ganske stor kundekreds op. Jeg har haft en opstartperiode som varede 2 år, hvor jeg har kombineret job og butikken. For et år siden er jeg så bleven fuldtids internetbutik ejer, og kan leve ganske godt af det ;-)

Mange hilsner, Sonja

Det er skam også mit mål med tiden. Evt. kombineret med en fysisk butik tilhørende webshoppen.

Vil du give et par gode råd med på vejen, så skal du være velkommen :-)

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10

PJEDSTED:

Nicklas Jørgensen:

PJEDSTED:

Nicklas Jørgensen 

Har det primært noget med efterspørgslen at gøre eller er det mere tiden man ligger i det for at få succes?

Hvilken vare sælger dine bekendte?

Den ene sælger personlige pleje de omsætter for omkring 32 mio. om året:)
Den anden sælger elektronik - Kender ikke hans omsætning men kan se det går godt og han har 7 ansatte.

Nu kender jeg ikke dem der står bag wupti.com men tror os de tjener godt, ellers ville de ikke have råd til konstant at kører tv-/trykkampagner.

Hvis du starter en shop op du kører vær dag efter arbejde og du kan se det bliver en større og større succes. så ville jeg nok tage op til overvejelse om det skulle til og være en fuldtidsbeskæftigelse og ikke bare hobby. Fordi hvis man vil ha en shop som sparker røv må mand os ligge alt sin tid i den.

Nicklas Jørgensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15

Men download Martin Thorborg e-pusher light version og se om det er noget du kan bruge.
Synes det spiller, men du skal nok købe bogen for at få så meget som muligt ud af det.

download 

Nicklas Jørgensen

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:48

PJEDSTED:

Benyt du bare den tommelfingerregel at succes´en i høj grad har noget med den tid man ligger i det

Jimmy

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:52

Luttervelt:

Hejsa

Mange hilsner, Sonja

Det er så ik helt rigtig... Som det har været debatteret mange gange herinde, er det væsentlig dyrer at have webshop en butik, men markedpotentialet er tilgengæld større...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:53

PJEDSTED:

Er det ik en kombination? Hvis der ingen efterspørgsel er, hvordan vil du så sælge produktet/servicen? Og man åbner ik bare en webshop og så strømmer kunderne til... De tider er ovre. Det er hårdt arbejde!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)