Ej er altså nød til lige at være med.... Havde engang en kunde der købte en jakke til 1/2 pris. Jakken var defekt, og vi havde ikke flere. Jeg tilbyder derfor at udbetale det betalte beløb.... Næ nej det var ikke nok. Kunden forlangte jakkens fulde pris udbetalt.... Det var jo værdien af jakken!!! Hun blev rigtig sur pyha, satte mit "tænk-nu-på-hendes-stakkels-frisør" metode på en skrap prøve. Har faktisk også haft en kunde reklamerede over (berettiget) trusser, men da hun kom med dem, var de var ikke vasket.... kunden "min datter har kun haft dem på een dag" Slut med sladder.... Klart sige til en reklamations-rytter at vores kvaliteter ikke lever op til kundens forventninger og derfor nytteløst at handle - vi bliver bare begge to skuffet!! Luise |
Luise-pinocchioshop:Havde engang en kunde der købte en jakke til 1/2 pris. Jakken var defekt, og vi havde ikke flere. Jeg tilbyder derfor at udbetale det betalte beløb.... Næ nej det var ikke nok. Kunden forlangte jakkens fulde pris udbetalt.... Det var jo værdien af jakken!!!
Lyder som en god ide til en business-case... købe vildt ind når der er tilbud på varerne og sende dem tilbage og kræve det fulde beløb retur :)