Hej Louise.
Tillykke med din side :)
Først og fremmest synes jeg du har for lidt konkret på din forside. Jeg blev mødt med en besked om at i holder lukket søndag.... Det er ikke en god besked at give en ny der kommer ind på siden. Det kan være det er en god service at give til kunder der ønsker at besøge jeres fysiske butik, men lig den slags informationer ind under "Information", og lad folk der ønsker den selv finde den.
Når jeg siger du gør for lidt med din forside, ja så er det fordi du kun har 7 sekunder til at fortælle noget der interessere den bruger der besøger siden, og det gør din ikke.
Jeg vil foreslå at du får lagt nogle af dine produkter ind på forsiden, men nem adgang til at tilføje indkøbskurv. Få evt. lavet noget grafik der fortæller om en kollektion, eller noget omkring designeren bag smykkerne.
Ydermere synes jeg der er ALT for langt fra man klikker "shop" til man kommer ned på produktniveau. Den er for træg, og du mister alt for mange i svinget.
Husk på, på nettet har alle DAMP.
Der er også en designfejl på din side når alle produkter vises. Siden bliver for lang, og ødelægger så dit design. Det kan du nemt så, når du scroller helt ned i bunden af siden.
Der er masser af tag fat i. Hvis du får rettet op på nogle af disse, kan det være du sælger nok til at kunne tage Dankort. Det vil jeg i hvert fald også anbefale dig.
Jeg synes også du kunne have rigtigt godt af at læse Martin Thorborgs E-pusher. Start bare med at downloade den gratis light version.
-Karsten