Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på min hjemmeside!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet smykker i noget tid nu og har bestemt mig for at prøve med en webshop.

Jeg mangler nu noget feedback på den, hvad mangler, hvad skal være bedre og hvad er okay??

Jeg har endnu ikke nok salg til og oprette dankortbetaling, men har bankoverførsel, visa, mastercard og American ekspress!!

Adr, er www.LuxeSmykker.dk

Venlig Hilsen Louise.

Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise,

Den ser da fantastisk fin ud, .. synd der ikke er flere in dk der bruger paypal men tror det kommer.

Måske du skal have gjort lidt mere ud af søgemaskineoptimeringen men ellers er den sku flot, den er nem at navigere i, og loader hurtigt Smile

peter

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Louise. 

Tillykke med din side :)

Først og fremmest synes jeg du har for lidt konkret på din forside. Jeg blev mødt med en besked om at i holder lukket søndag.... Det er ikke en god besked at give en ny der kommer ind på siden. Det kan være det er en god service at give til kunder der ønsker at besøge jeres fysiske butik, men lig den slags informationer ind under "Information", og lad folk der ønsker den selv finde den.

Når jeg siger du gør for lidt med din forside, ja så er det fordi du kun har 7 sekunder til at fortælle noget der interessere den bruger der besøger siden, og det gør din ikke. 

Jeg vil foreslå at du får lagt nogle af dine produkter ind på forsiden, men nem adgang til at tilføje indkøbskurv. Få evt. lavet noget grafik der fortæller om en kollektion, eller noget omkring designeren bag smykkerne. 

Ydermere synes jeg der er ALT for langt fra man klikker "shop" til man kommer ned på produktniveau. Den er for træg, og du mister alt for mange i svinget. 

Husk på, på nettet har alle DAMP. 

Der er også en designfejl på din side når alle produkter vises. Siden bliver for lang, og ødelægger så dit design. Det kan du nemt så, når du scroller helt ned i bunden af siden. 

Der er masser af tag fat i. Hvis du får rettet op på nogle af disse, kan det være du sælger nok til at kunne tage Dankort. Det vil jeg i hvert fald også anbefale dig. 

Jeg synes også du kunne have rigtigt godt af at læse Martin Thorborgs E-pusher. Start bare med at downloade den gratis light version.

-Karsten

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 12:27

Hej igen..

Tusind tak. Sidder næsten her og holder vejret og var egentlig sikker på at der ville komme en masse negativt om siden, da jeg jo egentlig ikke har vildt meget forstand på det.

Men ja søgemaskine-optimering, ved det godt og kæmper med det, så det lykkedes forhåbentlig snart!

Men tusind tak fordi du tog dig tid til og kigge/svare:O)

Hilsen Louise.

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med dig

Min mening (kritisk):

Siden er tudegrim. Er ikke SEO venlig. Gratis template kunne gøre det bedre.
navnet www.bricksite.com siger sig selv. Synd at der skal være en minimum for at få betaling oppe og køre.
Håber ikke du har givet 5k for der :)

Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:35

Hej igen,

Ja Karsten har ret, .. forsiden mangler lidt spændene og din meddelse med ferielukning skal han på checkout siden du lander på som sidste led i din bestilling.

Syntes derimod ikke det er et problem at tingene er fint delt op sålænge siden loader hurtigt og varene ikke ligger alt alt forlangt nede.

Peter

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men syntes det ligner en blog frem for en butik.

Har intet grundlag for det, bare mit første indtryk.

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 12:57

Tak for jeres svar, nu er der i hvert fald lidt og arbejde med i fremtiden.

Jeg har netop downloaded E-pusher og må lige igang med og læse denne!!

Hilsen Louise

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 19:58

gizzza:
Siden er tudegrim. Er ikke SEO venlig. Gratis template kunne gøre det bedre.
navnet www.bricksite.com siger sig selv. Synd at der skal være en minimum for at få betaling oppe og køre.
Håber ikke du har givet 5k for der :)

Jeg er faktisk forholdsvis enig med dig. Jeg er heller ikke vild med designet. Man får i hvert fald ikke fornemmelsen af lækre flotte smykker, som jeg faktisk syns det er. Nu er alle de andre kommet med tanker omkring selve dit site - og der er da noget at tage fat i.- Men jeg syns også at du skulle kigge en ekstra gang på dine billeder.

Det er jo produkter der er ekstremt vigtige hvordan ser ud. Så billedet er alt afgørende i min verden for om man får lyst til at købe varen.Nogle af dine billeder er uskarpe og billederne har mange forskellige farver baggrunde, det er lidt syns syns jeg. Det er som om det fjerner fokus fra selve smykket.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)