Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til dot.com projekt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en lille gruppe ambitiøse erhvervsfolk, der har lagt en del kræfter og tid i udviklingen af næste generation game site inden for kategorien skill gaming.

Vi har features som fx. fotorealistisk 3D grafik, et optimeret affiliate program, og et fint backoffice modul. Med andre ord: Der er kræset for detaljen.

Vi har et i realiteten færdigt produkt, og mangler et mindre investor indskud til at få de rettelser på plads og få lanceret siden på internettet. Det dette er planlagt en række markedsførings og promotion tiltag.

Vi har brug for et indskud i størrelsesordene kr. 150.000. Indskud fra 50.000 eller mere kan komme i betragtning.

Den forventede forrentning af dine investorpenge, forventes af blive meget fordelagtig. Risikoen i projektet er efterhånden ret minimal, da udviklingsarbejdet efter omkring 5000-6000 timer er ved at være gennemført. Vi kan altså ud over en markedsføringsplan fremvise et færdigt produkt for dig.  

Har du pengene og lysten - så meld gerne tilbage.

Mange hilsener

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:21

Hvad findes der af forretningsplan og risikoanalyse på forretningsmodellen?

Mvh

Jens Adamsen

Tilmeldt 11. May 08
Skrevet kl. 11:33

Hej Jens.

Jo, der er forskelligt baggrundsmateriale.

Vi har.

a) en forretningsbeskrivelse

b) en markedsføringsplan

c) en økonomimodel (til simulering af fremtidig indtjening, likviditet, markedsføringens effekt mm.)

men først og fremmest har vi jo et produkt vi kan vise frem, og sammenligne med konkurrenter i markedet.

Jeg kan se lidt om dig, forskellige steder på nettet. Du er måske interesseret i at høre mere om vores projekt som investor?

Mange hilsener

Søren

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:38

Hej Søren.

Personligt ved jeg ikke nok om skill-gaming til at kunne evaluere markedet og ROI, men måske, måske, måske kan jeg hjælpe med en industriel investor til jer. Kan du fortælle mig hvad omsætnings- og indtjeningspotentialet er inden for 2 år samt hvad der projektets største afsætningsudfordring (udover færdigudvikling)?

Jens

Tilmeldt 11. May 08
Skrevet kl. 14:16

Hej Jens.

Jeg vil høre, om det er relevant, at sætte et møde på, enten med dig, eller med den investor du har i tankerne.

Jeg tror, at en gennemgang af emner som fx. forretningsmodel, lanceringsplan og økonomiestimater finder bedst sted på en møder.

Mange hilsener

Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)