Synes jeg opdager en del flaws i sitet. Jeg endte i linksektionen, og netop det link jeg klikkede på var dødt. Jeg klikkede på en artikel om papegøjer - billeder og videoer loader ikke.
For lige at hjælpe med at navngive det døde link opdager jeg at mange virker.. men der er mindst et der ikke gør. Du får selv lov til at tage en runde på sitet. Det med billederne kan også være mit problem - men gør dig lige nogle tjenester at støvsuge lidt.
Når det så er sagt, synes jeg oprigtigt at der slet ikke er tegn på du har optimeret efter de mest udbredte teknikker.
Du har valgt de rette farver, men i forhold til de gode råd om adsense jeg selv har fundet på nettet, synes jeg du mangler at arbejde især med placeringen. Det nævner JohnBakken i indlægget lige over mit. Her giver John et råd om at putte mere adsense på - hvilket fik mig til at tænke på dette blogindlæg.
Ham har jeg fået mange råd af, og i netop det nævnte indlæg er han inde på at mere adsense ikke er det samme som mere indtjening. I et andet indlæg har han blogget om, at du rent faktisk kan tabe indtjening ved at have for meget adsense. Du er simpelthen selv skyld i lorte-priserne på 0.06 i stedet for bedre priser... fordi de mange adsense blokke sørger for der dukker billige reklamer op.
Få adsense enheder holder klikprisen oppe... sådan har jeg forstået det, og synes at kunne spore at det i praksis er rigtigt .