Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense indtjening

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har adsense på Chiko.dk, og det har altid givet rigtig mange kliks. Vi har opnået en rigtig god CTR, som man kun kan være tilfreds med, men synes ikke rigtig at indtjeningen passer derefter. Ofte modtager vi kun $0,06 for kliks, og det er simpelthen for lidt.

Er her nogle google eksperter der ved hvorfor betaling pr. klik er så lav? Og hvad man evt. kan gøre for at rette op på dette?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:18

Det lyder godt nok utroligt lavt... Vi har 0,6-0,8 euro typisk på de adsence vi har... Kan det skyldes, at det er brancher/grupper med meget lidt konkurrence og derfor meget lave klikpriser? 

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 11:22

Det kan godt være, at det er der problemet ligger.

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:25

I Martin Thorborgs interview med stifter af www.Min-mave.dk nævnes det, at indtægterne fra Google Adsense pga. den økonomiske krise er faldet med omkring 50%.
Hvor meget afviger beløbet fra det, du plejer at få?

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 11:27

Det er faktisk nede på 1/4 af den tidligere omsætning :(

Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 11:35

Fashion-Seller:

Det lyder godt nok utroligt lavt... Vi har 0,6-0,8 euro typisk på de adsence vi har... Kan det skyldes, at det er brancher/grupper med meget lidt konkurrence og derfor meget lave klikpriser? 

Hvad hedder dit website?

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 11:39
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 11:42

Du kan sammenligne dine annoncører med annoncørerne på den side, hvor et klik giver 0,8 euro.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:52

jeg tror faktisk ikke at det ville gøre skade med lidt flere adsense reklamer. På nogle sider har du en stribe nede i bunden + 2 bannere i højre side, men på andre har du slet ingen reklamer overhovedet, en adsense reklame i bunden på hver side ville ikke gøre noget, for designet kan sagtens klare det, og da der jo ikke er nogle i forvejen bliver siden ikke fyldt, uoverskueligt eller stressene at kigge på på nogen måde.

Mvh. JohnBakken :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 21:13

Synes jeg opdager en del flaws i sitet. Jeg endte i linksektionen, og netop det link jeg klikkede på var dødt. Jeg klikkede på en artikel om papegøjer - billeder og videoer loader ikke.

For lige at hjælpe med at navngive det døde link opdager jeg at mange virker.. men der er mindst et der ikke gør. Du får selv lov til at tage en runde på sitet. Det med billederne kan også være mit problem - men gør dig lige nogle tjenester at støvsuge lidt.

Når det så er sagt, synes jeg oprigtigt at der slet ikke er tegn på du har optimeret efter de mest udbredte teknikker.

Du har valgt de rette farver, men i forhold til de gode råd om adsense jeg selv har fundet på nettet, synes jeg du mangler at arbejde især med placeringen. Det nævner JohnBakken i indlægget lige over mit. Her giver John et råd om at putte mere adsense på - hvilket fik mig til at tænke på dette blogindlæg.

Ham har jeg fået mange råd af, og i netop det nævnte indlæg er han inde på at mere adsense ikke er det samme som mere indtjening. I et andet indlæg har han blogget om, at du rent faktisk kan tabe indtjening ved at have for meget adsense. Du er simpelthen selv skyld i lorte-priserne på 0.06 i stedet for bedre priser... fordi de mange adsense blokke sørger for der dukker billige reklamer op.
Få adsense enheder holder klikprisen oppe... sådan har jeg forstået det, og synes at kunne spore at det i praksis er rigtigt .

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)