Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er gratis hjælp til skaffe links til dit site

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej allesammen,

Jeg har lige åbnet LinkKataloger.dk, som er en gratis service, til alle Jer (og mig) som arbejder med link building, og som ved hvor meget arbejde det kan være at finde kataloger og linksamlinger at få sit website listet i.

Servicen står nu til tjeneste for alle, som ønsker at gøre arbejdet lidt mere effektivt. Det er som sagt 100% gratis, der er ingen reklamer, der er ingen skumle bagtanker - bare et værktøj til alle jer der gerne vil spare tid på bygge links Smile

God fornøjelse!

P.S. Da servicen er helt ny, og jeg håber så mange som muligt kan få gavn af den, så vil jeg blive frygtelig glad, hvis du gider smide et link til siden fra en af dine egne sider, så flere kan finde den. På forhånd mange tak!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:21

Rune Risom:

Hej allesammen,

Jeg har lige åbnet LinkKataloger.dk, som er en gratis service, til alle Jer (og mig) som arbejder med link building, og som ved hvor meget arbejde det kan være at finde kataloger og linksamlinger at få sit website listet i.

Servicen står nu til tjeneste for alle, som ønsker at gøre arbejdet lidt mere effektivt. Det er som sagt 100% gratis, der er ingen reklamer, der er ingen skumle bagtanker - bare et værktøj til alle jer der gerne vil spare tid på bygge links Smile

God fornøjelse!

P.S. Da servicen er helt ny, og jeg håber så mange som muligt kan få gavn af den, så vil jeg blive frygtelig glad, hvis du gider smide et link til siden fra en af dine egne sider, så flere kan finde den. På forhånd mange tak!

Hej Rune,

Sådan, Flot lavet! Yes

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 07:34

Ser godt ud :) Ejer selv et link-katalog, så det vil jeg da lige tilføje.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)