Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en webshop i Sverige, på svensk. ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have lavet en webshop der skal fungere i Sverige, med svensk betalingsmulighed osv. Siden skal fungere på svensk og dansk. Svenskerne kan tilsyneladende ikke finde ud af at lave webshops med tilhørende, så derfor søger jeg en dansk iværksætter der kan finde ud af sådan noget.

Nogen der har mod på at gå videre med projektet?

Siden skal være kørende til Januar 2010

xxx

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:57

Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig, lige nu har jeg et tilbud på en shop til 5.000 kroner for shop med unikt design (dog kan den godt være lidt dyre ved specielle ønsker). Så hvis du sender mig en mail, kan vi aftale noget..

mvh Kristoffer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:58

Hvis du ønsker et svensk firma til at lave den, så har vi en god reference. De har designet vores site, som du kan se i signaturen.

Og prisen er meget fair!

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 19:04

Nu er de svenske sider/webshops generelt meget bagefter de danske efter min mening, men Jeres er dog ret fed.

Send mig evt en pm så jeg kan kontakte Jeres reference.

Har I gjort Jer nogle erfaringer med de svenske kunder og sverige generelt?

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 19:07

Den skal være helt unik og top of the line!

Jeg sender dig en pm

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:13

PJEDSTED:

Nu er de svenske sider/webshops generelt meget bagefter de danske efter min mening, men Jeres er dog ret fed.

Send mig evt en pm så jeg kan kontakte Jeres reference.

Har I gjort Jer nogle erfaringer med de svenske kunder og sverige generelt?

Nu er Sverige generet foran DK... Men det gælder jo om at markedstilpasse sin site. Og ja vi har masser af salg til Sverige, og smider dig lige en PM med info...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:35

PS det kan kraftigt anbefales, at du ik vælger programmør/designer ud fra pris men kvaliteter. Det koster meget mere, at lave en shop om 10 gange end lave det meste i første hug og så betale 3 dobbelt pris!

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 19:41

Fashion-Seller:

PS det kan kraftigt anbefales, at du ik vælger programmør/designer ud fra pris men kvaliteter. Det koster meget mere, at lave en shop om 10 gange end lave det meste i første hug og så betale 3 dobbelt pris!

Tak for tippet.  Hvad mener du i grunden med at sverige er foran danmark med hensyn til webshops og design? Jeg synes at det er lige omvendt..

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:47

PJEDSTED:

Fashion-Seller:

Tak for tippet.  Hvad mener du i grunden med at sverige er foran danmark med hensyn til webshops og design? Jeg synes at det er lige omvendt..

Deres designs er måske altid helt fremme i skoene... Men alle nye funktioner tages i brug i Sverige før end DK... Sverige er præget af få men store websites, hvor DK er præget af få store men rigtig mange små. Så konkurrencen er os hårdere i DK... Det betyder der kæles lidt mere for designet i DK...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 19:57

Hej hej

Jeg ved at www.jumpb.dk har haft speciel fokus på dansk-svensk markedsføring. Prøv at kontakt dem på info@jumpb.dk

At sige, at svenskerne er bagud i forhold til danskerne kan jeg slet ikke forstå? I øvrigt handler Sverige mere på nettet end danskere.

Desuden vil jeg lige sige, at det er dumt at køre det design i Sverige, som er mega fedt i Danmark. Det er langt fra sikkert at de synes det er fedt - de har anden stil og sådan er det bare.

Tag en simpel ting som betaling. Svenskerne bruger visa og mastercard langt mindre end danskerne. De bruger betalingsmetoder som fakture-mig og lignende. Derfor er det ofte smart, at lade folk der har styr på det svenske marked lave hjemmesiden.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)