Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en webshop i Sverige, på svensk. ?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jo, jeg blogger faktisk om Danske/Svensk E-handel på www.ehandel.se. Her kan i også finde andre rigtig dygtige svenske E-handelsfolk som kan hjælpe med jeres webshops i Sverige. 

Hvis du vil have mere konkret svensk market research, må du sige præsist med hvad. Eventuelt kan jeg blogge mere om det, eller udføre det som en opgave:-)

Jeg arbejder som country manager i Malmø for Sveriges bedste E-handels butik i 2008, www.CoolStuff.dk, og ellers som deltids selvstændig E-handelskonsulent med JumpB.dk

/Anders

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

ehandel.se er herved tilføjet farvoritterne. Tusind tak for linket. Ved første øjekast virker det som en utrolig værdifuld side. 

Jeg ved egentligt ikke hvad jeg gerne vil have dig til at blogge om, for jeg kender endnu intet til e-handel i Sverige. Men det vil være skide interessant at lære om forskellene på e-handel i henholdsvis Danmark og Sverige. Fx. sådan et råd om at "fakturera mig" er lige så vigtig som "dankort" i en danske e-butik. Super brugbar viden, og et sandt guldkorn som jeg som dansk e-shop ejer har stor nytte at af vide.

Så forskelle som disse, og eksempler på kulturforskelle hvor vi skal være opmærksom på at tingene gøres anderledes i Sverige.

Jeg kan se at du/i også oversætter. ER det uddannede oversættere? I så fald får jeg brug for et tilbud fra dig i løbet af sensommeren / efteråret :)

Hilsen Morten

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)