Det går meget hurtigt her Tak for de mange svar Til Korntved, ja det er selverkendelse Grunden til at jeg ingen penge har er sikkert at jeg gennem hele mit liv har givet drikkepenge til medarbejderne i restauranterne, drikkepenge til taxachaufførerne og gerne givet min sidste krone til nogen der havde mere brug for den end mig selv, men jeg skulle nok have gemt den til mig selv Jeg har i de sidste par år ikke gået på restaurant, ikke kørt i taxa, gerne gået 2½ time hjem fra København bare for at spare bus/togbilletten, jeg går aldrig i byen, jeg drikker ikke alkohol, jeg køber ikke noget nyt tøj Tak for tippet om at kunne lave en gratis homepage, men jeg kan ikke lave homepagen selv og aner ikke hvordan at man lægger den ud på internettet vist nok som noget der hedder en FTP fil og så har jeg forgæves forsøgt at søgemaskineoptimere uttallige MLM programmer somaldrig har givet mig indtægt, men kun kostet mig penge Jeg har et hjerte af guld og det er jeg glad for skinner igennem her, tak skal I have Al min lille indkomst går til en forholdsvis billig lejeboligudgift, men alt for dyr for mig og alle de dertil mange meget dyre udgifter som el, telefon, licens med mere |
Forslag:Jeg har et hjerte af guld
Når jeg læser dine indlæg er min umiddelbare tanke, at du måske skulle kigge efter frivilligt arbejde, hvor du kunne give noget af dig selv. Jeg har en fornemmelse af at du vil få det rigtig godt med at lave den slags. Der findes masser af projekter, se eks. her, her eller her.
At få succes handler ikke nødvendigvis om at skabe en virksomhed - det handler vel dybest set om at lave noget man har det godt med, og hvor man føler at man gør en forskel. Med den måde du ser ud til at tænke på - tror jeg du måske skal kigge helt andre veje
Mange hilsener Helle