Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check af antal unikke besøgende

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 55
Fra  facefoto.dk - fotograf Søren Nellemann Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Ifm. at jeg vil finde de bedste sites at annoncere inden for min målgruppe: Hvor kan jeg indhente oplysninger om hvilke(n) site(s) der har flest unikke besøgende? (dvs. hvor jeg enten har site-navnet i forvejen *eller* hvor jeg kan blive opmærksom på andre sites inden for målgruppen).

Det er jo ind i mellem et problem, at der flere steder fra annonceres med "Danmarks mest besøgte site inden for >branche<".

mvh/Søren Nellemann

fotograf

facefoto.dk :: fotograf søren nellemann :: århus :: mobil 2986 3058

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:21
nr. 1: www.fdim.dk

nr. 2: Det er vigtigt at du forholdsmæssigt finder ud af hvad du betaler for, dvs. antal søgninger på de søgeord du vælger, eller, hvis man bruger google eller dets lige, ved hvad du betaler for...

Stefan Avivson

Fra Juelsminde
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 55
Fra  facefoto.dk - fotograf Søren Nellemann Skrevet kl. 16:11
www.fdim.dk - tager jeg fejl eller er det ikke kun "toplisten"/"udgiver" m.v. man kan se?

Det jeg er interesseret i er nogen der ikke står på listen; der findes jo andre relevante annoncesites end lige de store )

facefoto.dk :: fotograf søren nellemann :: århus :: mobil 2986 3058

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:44

Du kan kontakte diverse ad-bureauer, såsom Adfair, Adpepper, Advertising.com m.fl., og bede dem maile dig deres ratecard/medieoversigt. Hvor holdbare tallene på deres lister er, skal jeg dog ikke kunne sige.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:01
Unikke besøgende er ikke en objektv måleenhed, og du kan derfor ikke regne med at du kan sammenligne tal på tværs af forskellige målinger eller netværk
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:27
hey,

DU kan prøve at kigge her http://www.trafficestimate.com/

Jeg ved ikke om man kan bruge tallet til noget, eller hvor de kommer frem til et givent antal besøgende.

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:17
overture.dk

jubii.dk

google.dk

dgs.dk

krak.dk

eniro.dk

til annoncering, Resten kan som udgangspunkt, set i forhold til den tid du vil bruge på det, ikke betale sig. - efter min mening!

Resten og iøvrigt ovenstående kan bruges til branding også - men så bliver det en langt længere snak!

Stefan Avivson

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)