Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Franchisetager søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Franchisetager søges

Kunne du tænke dig at prøve kræfter med parkeringsbranchen?

Har du lyst til at blive selvstændig?

Vil du selv skabe din fremtid?

Vi tilbyder:

Afprøvet koncept

Faste områder

Prøvetid

Økonomisk startplan

Er du allerede selvstændig er du godt på vej til en udvidelse af dine indtjeningsmuligheder.

Er du ikke selvstændig har du nu mulighed for at starte uden større økonomisk risiko.

Sådan bliver du franchisetager
Der kræves intet forudgående kendskab eller bestemt baggrund, for at blive franchisetager. Vi tilbyder et færdigt koncept med uddannelse, træning og markedsføring.

Det eneste der kræves er, at du er præsentabel, engageret og har en udadvendt personlighed.

Hvis du er interesseret i at høre nærmere om muligheder som franchisetager i Danmark så send en mail på tw@parkeringdanmark.dk eller ring på Tlf.: 31 18 98 06.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Tror du ville få mere respons på indlægget - hvis du fortæller noget mere uddbydende om hvad det drejer sig om. Og hvad det er du vil have folk med til - fordi sådan som du forklarer det er det et vidt begrev. Umuldbart kunne man fristes til at tro - at det har noget med parkering at gøre - ud fra din mail at dømme. Men kan tage fejl!

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:14
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:22

Hvorfor hemmelighed kræmmeri? Et franchise koncept er jo often en åben ting, så fortæl dog hva det er, og hva der forlanges!

Det andet virker useriøst og totalt MLM agtig...

Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 21:36

Jeg gik ud fra at når jeg spøger om man har lyst til at prøve kræfter med parkeringsbrancen så kunne man udlede at det havde noget med parkering at gøre Smile

Jeg har fået respons på indlægget og håber at der andre som har en seriøs interesse der vil henvende sig

Takker for din interesse og vil da helt sikkert tage det med næste gang jeg kommer med et indlæg

TW

.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:41

RECCE:

Jeg gik ud fra at når jeg spøger om man har lyst til at prøve kræfter med parkeringsbrancen så kunne man udlede at det havde noget med parkering at gøre Smile

Jeg har fået respons på indlægget og håber at der andre som har en seriøs interesse der vil henvende sig

Takker for din interesse og vil da helt sikkert tage det med næste gang jeg kommer med et indlæg

TW

Prøv at vende situationen om. Ville du selv henvende dig, hvis en smed sådan en tekst? Prøv at læse din egen tekst med neutrale briller, og vurder den derefter.

Den er hverken særligt sælgende eller sigende. Faktisk signalere hele måden mere MLM end Franchise, og det er jo dumt.

Havde du skrevet en masse info, om hva det var, hva i forlangte i forhold til kapital mm, ville de rette mennesker med stor sandsynlighed henvende sig. Nu fanger du muligvis nogle mennesker, som blot vil spørge til info, men ingen interesse har i at føre det videre.

Så med en klar og præcis tekst sparer du desuden dig for en masse ekstra arbejde!

Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 22:04

Jeg beklager meget at du ikke forstår hvad der står.

Men jeg har fået respons fra folk som forstår at når der står "Franchisetager søges" så er det fordi der søges en franchisetager.

Ang økonomi så kommer det an på hvor og hvor meget man har lyst/tid til at arbejde derfor valgt vi at skrive at vi har en økonomisk plan.

Har man lyst til at blive franchisetager og har man lyst til at tage en chance så henvender man sig.

Det har intet med MLM at gøre.

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:05

hej

kan de send mig info til 2010@forum.dk

og en ca pris for at ind

mvh

michael højrupgaard

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)