Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKROT

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jern og Metal !!
Naar man sidder som udlaending i et fremmed land er der mange sjove ting man udsaettes for og senest er jeg ved og blive "sat" op med den internationale skrot mafia.....

Nej - saa galt staar det forhaabentligt ikke til, men et serios tilbud er blevet givet paa opkoeb af SKROT, hvilket skulle veare en ganske eftertragtet forretning !!!

Anyway, for at komme til sagen drejer det hele sig om maaned levering af op til 5000 tons SKROT - he he, men hvor finder man lige det  

Er der nogle Aminoer der lever af at saelge SKROT, saa kom frem af skrot bunkerne og pak containeren....

Mange hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 20:57
Hvilken slags skrot?

Tror godt, at jeg kan skaffe dig nogle tons galvaniseret stål som vi ikke kan bruge til ret meget andet end de forbandede putkræmmere, der kommer rendende hele tiden og vil købe noget "ukorrent i fejlmål, i en god kvalitet til ingen penge", hvortil jeg plejer at svare, at lige netop den vare er udsolgt.

Men seriøst hvad er kiloprisen? og hvad med fragt?

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:12
Hej Mikkel

En simpel søgning på degulesider.dk på jernhandler giver 74 resultater, så der er nok af dem i Danmark. Det er lidt sjovt, hvad forskellige mennesker vil købe.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:42
Rikke -> Det er til den udenlandske udgave af tv-programmet fra SKROT til slot...

Tv2 (eller Blu) har sikkert solgt dem konceptet og skal nu bruge et par containere skrot... hehe...

Ej sorry jeg lige forpurrede din tråd Mikkel, kunne ikke lade være...

Hvad med de mange danske renovations-pladser? blandt andet www.fasan.dk og mange andre?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)