Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at få min webshop set på nette

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra nykøbing f
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har denne side www.valodea.dk men mit problem er at jeg ikke blive set på nette, er der ikke nogle amino venner der vil fortælde om hvor kan kan ligge det ind osv.

hilsen valodea.dk

P.s hvad synes i om siden

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:32

Tjah... hvis du ikke allerede har købt den, kunne det jo være at du skulle investere i Martin Thorborgs e-pusher. Her burde du kunne få en masse fif og tricks til at køre en webshop.

Men hvad er dit konkrete problem? Er det trafik til sitet, ikke nok der køber (conversion) eller noget helt tredie? Hvad mener du med "set på nettet"?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det kan også anbfales at købe Grundbog i Google af Torbjørn Flensted.

Her kan du læse at man tester for indgående link's i Gogle at skrive :link:www.valodea.dk/

I bogen er der en masse anvisninger på at komme godt igang med SEO.

Bliver du bidt af det kan Rosentand's bog anbefales

God fornøjelse

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58

Hej, ellers har Mikkel Demib os lige udgivet en bog omkring SEO du kan købe her:
http://www.demib.dk/seo-bog-2-1029.html han er gået lidt i Thorborgs fodspor, du kan downloade en light version, som vidst er gratis.

Held og lykke

Nicklas Jørgensen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej valodea.dk

Den gode nyhed er du har masser at tage dig til. Når du som du siger ikke bliver "set" på nettet betyder det jo sikkert du ikke får besøgende nok. Det er din fortolkning af evt manglende salg, ikke?

Godt... (uden kendskab til din traffik overhovedet)

Vil du have folk ind, skal du i gang med Google Adwords eller facebook annoncer. Søg evt på AMINO efter google adwords hjælp. 

Du har reelt set også brug for Søgemaskine optimering, sådan som jeg ser det på din shop. Det kan skabe en masse kvalitetstrafik til dit site, der er nemmere at konvertere til salg. -- Kig her i AMINO's forum for Søgemaskine optimering (SEO)

Når folk så er kommet ind, skal du finde ud af hvorfor de ikke køber noget. Installer google analytics, hvis det er en mulighed på din shop (ellers skal du seriøst overveje at skifte). Find ud af hvor folk de dropper henne. 

En 5 minutters gennemgang af dite site

1. Du har et flot, stilrent og overskueligt layout. Det er godt
  2. Kvaliteten af dine billeder varierer meget, og det forvirre.. der er ingen "rød tråd" og det virker hjemmelavet og billigt. 
  3. Du har ingen nyheder, selvom du skilter med det
  4. Du har ingen tilbud, selvom du skilter med det. 
  5. Du kræver ikke login under check-out. Det er godt. 
  6. Du har ingen fokus på dine kunders "klik-flow" og det betyder at der bland andet ikke er fremhævet support og kundeservice muligheder når du kommer til din check-out. Det er dårligt. 

Alt i alt, har du masser at tage fat i. 

Hvis du vil starte et sted, så tag og kig på nogle af AMINO's kendte brugeres e-bøger. www.e-pusher.dk, www.seo-lex.dkseo.demib.dk - Start med at downloade de gratis versioner, og dermed finder du også ud af at der er masser mere at tage fat i, i de rigtige versioner. 

Godt jagt, og skriv endelig hvis du har spørgsmål. 

-Karsten Lund

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Malmberg:

Her kan du læse at man tester for indgående link's i Gogle at skrive :link:www.valodea.dk/

Tillad mig lige at rette en misforståelse her, som jeg ikke håber står i Thorbjørns bog. Man kan IKKE bruge kommandoen "link:ditdomæne.dk" i Google til noget. Resultaterne er kun et lille udsnit, og iflg. Google er det helt bevidst for at undgå "unødig belastning" på serverne. Uanset forklaring - kommandoen kan ikke bruges til noget.

Brug i stedet: "linkdomain:ditdomæne.dk" på Yahoo.com.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:17
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Hej Linda jeg ville foreslå dig at lave en målrettet myspace-kampagne. du kan downloade noget software der gør det automatisk her

også skal du faktisk bare oprette en profil derinde, også finde på en eller andet fedt, profil navn eks. valodea, Køb billigt modetøj Her! eller noget i den stil! også bare få programmet jeg henviste dig til, til at tilføje venner til din profil.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:53

Thomas Rosenstand:

Kim Malmberg:

Tillad mig lige at rette en misforståelse her, som jeg ikke håber står i Thorbjørns bog. Man kan IKKE bruge kommandoen "link:ditdomæne.dk" i Google til noget. Resultaterne er kun et lille udsnit, og iflg. Google er det helt bevidst for at undgå "unødig belastning" på serverne. Uanset forklaring - kommandoen kan ikke bruges til noget.

Brug i stedet: "linkdomain:ditdomæne.dk" på Yahoo.com. 

Se nu giver det pludselig mening. Søgte på en konkurrent tidligere og den viste over 460.000 links, men på de første 2 sider var konkurrenten stortset ik vist...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

med Hjemmesiden har 78 fejl og 2 warning (s)

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.valodea.dk&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0&accept=image%2Fgif%2C+image%2Fx-xbitmap%2C+image%2Fjpeg%2C+image%2Fpjpeg%2C+application%2Fx-shockwave-flash%2C+application%2Fvnd.ms-excel%2C+application%2Fvnd.ms-powerpoint%2C+application%2Fmsword%2C+application%2Fx-esobi%2C+*%2F*&accept-language=da&user-agent=W3C_Validator%2F1.654

ekstrem få der linker til siden kun 3

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fwww.valodea.dk%2F&fr=sfp&bwm=i

hvis du ikke kender kataloger er der en god liste her

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Evt. kan du skrive på google tilmeld hjemmeside webside , add , submit , suggest , mv. bagved link , site ,url side mv. du vil på denne måde finde mange flere steder du kan tilmelde din hjemmeside og dette forbedre din pagerank på din hjemmeside og forbedre din placering på google.

Huske forskellige tekster i alle kataloger, nogle vil ikke godkende din side vis du skriver ens beskrivelse alle de steder du tilmelder din hjemmeside og søgeord optimerings giver det også bedste med forskellige tekst på alle de hjemmesider du tilmelder din hjemmeside.

God arbejdslyst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)