Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste betalingsudbyder? stem venligst og uddyb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i en tidsrække haft wannafind som betalingsudbyder. Det har fungeret ok, men vi får alt for mange fejl og mister den vej en hel del omsætning. Vi har ikke kunnet lokalisere fejlene, men det er ca. 1/10-15 stykker der får dem.

Derfor overvejer vi nu et skifte, og vil i den forbindelse gerne høre jeres mening og erfaringer med udbydere. Hvem anbefaler i og hvorfor er de bedst?

Jeg beder jer om at se bort fra prisen i denne anbefaling/afstemning, da betalingen er en del der bare skal fungere og afstemningen er ikke oprettet med henblik på at pris-kriteriet skal indgå i overvejelsen :)

Jeg har prøvet at finde de mest benyttede udbydere. Hvis jeres valg ikke findes skriver i det selvf. bare i tekst med en god begrundelse.

Tak fordi vi kan hjælpe hinanden :)

Hvilken betalingsudbyder vil du anbefale hvis pris er uden betydning ?

• Wannafind (11,8%)
  • DIBS (11,8%)
  • Scannet (0%)
  • Epay (41,2%)
  • Dandomain (0%)
  • fribetaling (0%)
  • surftown (0%)
  • Ewire (0%)
  • Quickpay (29,4%)
  • Andre (5,9%)
  • Totalt antal stemmer: 17
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:18

Vi bruger Quickpay på eBrev, og vi er 100% tilfredse med deres service. Jeg skal ikke kunne sige om andre udbydere er bedre, primært fordi vi ikke har haft behov for at undersøge andre.

De få gange vi har oplevet fejl, har PBS været årsagen - og Quickpay er hurtige til at give besked, når de oplever problemer hos PBS.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:30

Jeg synes ikke man kan sætte det så sort/hvid op.

Man skal selvfølgelig vælge en leverandør der er troværdig og har en god support. Hermed er Fribetaling udelukket.

Dernæst skal man kigge på sine behov.

Har man behov for også at kunne tage betaling fra skandinaviske kunder, og evt kører uden om PBS' gebyrer ved udenlandske betalinger har du så yderligere skilt en række leverandører fra, som ellers kunne have været udmærket til bare det danske marked.

Har du mange abonnementsbetalinger skal du måske vælge en helt tredje leverandør der er stærk på dette område.

Så start med at afdække dit behov. Hvis dit behov udelukkende er danske kunder, og måske nogle få udenlandske, og du samtidig ikke har abonnementsbetalinger mm. så vil de fleste leverandører være udmærket.  Af personlige anbefalinger kan jeg anbefale Epay som jeg synes gør et rigtig godt stykke arbejde, og samtidig er de utrolige hurtige til at yde support.

Dibs har jeg også gode erfaringer med, men jeg synes især dibs gør sig bemærkede hvis du har lidt specielle behov.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 09:21

Hej Klelund

Jeg har indtil videre rodet med Wannafind, Fri Betaling, DIBS og Scannet.

• Fri Betaling. Nej tak herfra. De er billige og det er også det eneste positive jeg har at sige om dem. Deres oppetid og support var overhovedet ikke god nok....
  • Scannet. Har som sådan fungeret fint nok og supporten er god. Som jeg husker det var det dog meget svært at få integreret deres betalingsformular i eget design. Samtidig synes jeg slet ikke at prisen hænger sammen med produktets kvalitet
  • DIBS. (meget) Dyrt men med mange muligheder og god support. Dog har der været nogen episoder omkring julen 2008 som gav nogen gevaldige ridser i lakken. Se f.eks.: http://www.computerworld.dk/art/50929/fujitsu-dansk-dibs-nedbrud-skyldes-039-pudsig-039-fejl
  • Wannafind. Nu vil du jo gerne væk fra dem :-) Men umiddelbart den bedste udbyder til prisen som jeg har været i kontakt med. Deres "remoteload-funktion" og deres support er god, og samtidig synes jeg prisen er attraktiv. Jeg synes også at jeg har oplevet god drift, men der har vi tilsyneladende oplevet forskellige ting....

Jeg vil gerne "i krig" med Epay næste gang der kommer et egnet projekt. Mulighederne for integration via deres API synes jeg lyder meget interessant - et punkt hvor Wannafinds løsning ikke er så elegant. Samtidig ser det ud til at man kan skræddersy sin betalinsløsning som man vil have den.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)