Initiativet er godt. Jeg har også skrevet mig på |
Super. det er tilladt at tilmelde sig flere kategorier hvis ens ekspertise dækker over flere ting. så som IT Support & Programmering.
:)
Initiativet er godt. Jeg har også skrevet mig på |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Super. det er tilladt at tilmelde sig flere kategorier hvis ens ekspertise dækker over flere ting. så som IT Support & Programmering.
:)
|
Nu er jeg her igen, Christian Jeg fik et par mails om, at oprette mig igen... Jeg var så ikke klar over, at jeg ikke kunne oprette mig under flere kategorier... Christian...hvis jeg nu beder dig meget pænt...vil du så flytte ItalianBags fra kategorien sko...til kategorien Tasker
|
jeg har Flyttet den til Tasker for dig:)
Mvh
|
Tak, Per
|
Dette er måske et lidt dumt spørgsmål, men må man også oprette sin webshop, hvis man ikke er en momsregistret virksomhed? Hilsen Alexander |
Selvfølgelig må du det. :) Det er en hjemmeside og du er en del af amino så du opretter dig bare i den kategori der passer dig, hvis kategorien under webshops ikke er der så tryk på "suggest Category" og tilføj en ny kategori og dit link der, så sørger vi for den bliver godkendt:) |
Godt initiativ! Jeg har tidligere lavet en gruppe på facebook for folk med CVR nr. Så det er ikke kun Amino-folk, og alle kan tilmelde sig. Der er ikke gjort noget for at markedsføre gruppen, men lige nu er der 44 medlemmer, som alle driver virksomhed.
|
Det var da en god idé at fortælle dem om Amino også kan de jo oprette sig både på Amino.dk og Firma Oversigten:) Godt med flere selvstændige/iværksættere! |