Jeg har netop fået lavet et helt nyt og lækkert (synes jeg selv) design til min hjemmeside i samarbejde med Lasse Sørensen fra LAzylion design, og 1902 software. Kan i ikke komme med kommentarer?
Kunne dog godt bruge nogle lidt større knapper til det banner til at bladre, evt en stor i hver side som er faded eller sådan noget.. Ellers må jeg sige det virkelig er en flot side. Tillykke med den.
Ved ikke hvor relevant det skiftende banner på forsiden er – hvis man skulle være kontroversiel burde det vel være helt skarpt det i helst vil sælge til jeres højst prioriterede kunde. Skifter lidt for hurtigt/banner-agtigt til at jeg at brugte koncentration til at læse det.
God visuel ting, men ved ikke hvor meget det kommunikerer.
Og så en lille bug/mangel -> underpunkterne til referencer peger på produkter :)
Jeg vil starte med at sige, at jeg synes siden er rigtig flot. Men jeg synes at der er en del grafiske ting der springer i øjnene:
Den røde knap på forsiden "mere information" skiller sig markant ud fra selve designet. Det samme synes jeg, at de 3 kasser "website", "visuel identitet" og "søgemaskineoptimering" (stavefejl - 1 ord) gør.
Når man er på siden "CMS" er det første der slår mig, at I ikke har gidet at købe istock-billedet (der er stadig copyright streger over billedet). CMS overskriften bliver skåret over i toppen (det går igen på alle sider) og "Få mere hjælp nu" knappen sidder helt ude i højre side, meget malplaceret (går også igen på de sider der har den).
Under produktsiden stemmer søgemaskineoptimeringslogoet ikke overens med de andre (skyggen). "Mere informations" knappen mangler en afsluttende streg i bunden.
Afslutningsvis vil jeg sige, at efter min mening har brugen af billeder fra istockphoto (e.lign) nok taget en smule overhånd. Jeg synes ikke, at det skiller sig særlig meget ud, billederne er jo netop set før.
Afslutningsvis vil jeg sige, at efter min mening har brugen af billeder fra istockphoto (e.lign) nok taget en smule overhånd. Jeg synes ikke, at det skiller sig særlig meget ud, billederne er jo netop set før
HELT enig - siden er flot opsat og det hele.. fine farver også - MEN de billeder der ødelægger det hele.
Jeres side ender med at ligne en template til 25$ et eller andet sted på nettet....
Så få nu taget nogle mere unikke billeder! Det skaber så meget mere tryghed omkring jeres website.
Og så skal jeres logo oppe i toppen være klikbart (=forside) - Det er en gylden regel inden for webdesign (som i selv lever af?)