Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannere med henvisning til motorcykler ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille site om gamle motorcykler -  www.gamle-motorcykler.dk  og vil gerne have udvidet mit sortiment mht. bannere.

Er der nogen, som kender et annonce-netværk, hvor der er et udvalg af bannere, der henviser til motorcykler og lignende. Jeg kunne jo tilmelde mig samtlige affiliate-netværk, og så smugkigge om der skulle være nogle bannere, men det ville jo være nemmere, hvis nogen har et tip. Måske, at det kun er store motorcykelsites, der selv henvender sig til annoncørerne og derfor  har et stort  udvalg af bannere ?

Ps. Jeg har fundet nogle stykker hos PartnerAds.

Mvh.  John

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:33

Jeg kan ikke svare for samtlige netværk, men jeg tror dem på Partner-ads er hvad der er at opsnuse.

Tillad mig at droppe lidt random feedback, nu jeg har kigget på sitet. Når der er to billeder i et indlæg - så loader det nederste ikke hos mig...

Nu jeg for få minutter siden mindede en anden amino om at huske at benytte kanaler på Adsense, så vil jeg lige høre om du benytter kanaler?
Hvis ikke du gør så opret tre kanaler for hver placering du har på sitet - og se hvor der klikkes mest. Det kan være det spiller fint, men jeg tror helt sikkert du kan tjene mere ved at droppe den nederst højre, og lægge en vandret ind under din partner-ads banner.
(Nederst højre er erfaringsmæssig den ringeste placering af alle)

Den eneste måde du kan finde ud af om det bliver bedre eller værre - er at benytte "kanaler".

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 22:53

Tak for svar.

"Når der er to billeder i et indlæg - så loader det nederste ikke hos mig"

Det er forhåbentlig ikke et billede af en motorcykel, du mener. Der er nogle gange problemer med at vise det nederste banner (motorcykler.dk) Hvorfor, har jeg ikke helt styr på.

Og jeg bruger ikke kanaler, men skal nok have sat det til Embarrassed

Tilmeldt 20. Aug 06
Skrevet kl. 09:45

I dag virker det fint!

Det var filmene der ikke kørte. Jeg troede det var billeder der skulle være på de pladser - jeg havde bare blanke firkanter.

Ja op på kanal-hesten, jeg synes dit site ligner noget der kan give pænt på Adsense.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 10:37

Godt det virker.

Så er jeg den, der er taget på kanalrundfart Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:39

jeg bruger euroads.dk

Der er opdateringer hver dag med nye annoncer..

^^ Held og lykke med søgningen

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 20. Aug 06
Skrevet kl. 13:59

Men Euroads har ikke noget til emnet... andet end et abonnement til FDM.

Det er da misvisende at foreslå det her imo.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)