Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsence spørgsmål

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt i tvivl om dette er rette kategori, men vi prøver.

Hvis man har Adsence reklamer på en side, og vil teste at det virker, hvor længe går der så før et klik registreres?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:25

Jeg lytter lige med.. Jeg har dog problemer med at få den til at vise annoncer på siden selvom koden er sat ind:S

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:27

Bautik:

Jeg lytter lige med.. Jeg har dog problemer med at få den til at vise annoncer på siden selvom koden er sat ind:S

Vi har fået annoncerne på og de virker fint, men når vi tester ved at klikke på dem, registreres det ik i googles tæller :S
Men ja måske opdateres den kun engang dagligt...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:28

Okey, tror godt der kan gå nogen timer inden de registrere dem.. Jeg har dog ikke helt fået mine så langt endnu:P har 1 aktiv men den viser ingen.. bare tom. aner ikke hvad der sker.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stop, holdt, fy!

Tror du skulle tage at læse den aftale du har accepteret da du skrev dig op til AdSense, du må under _INGEN_ omstændigheder klikke på dine egne AdSense reklamer, opdages dette bliver din konto lukket og du bliver udelukket fra AdSense programmet!

Mads Madsen

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:47

Bautik:

Okey, tror godt der kan gå nogen timer inden de registrere dem.. Jeg har dog ikke helt fået mine så langt endnu:P har 1 aktiv men den viser ingen.. bare tom. aner ikke hvad der sker.

Dine reklameblokke burde vise en public service reklame (Med mindre du har frabedt dig dette) såfrem AdSense botten endnu ikke har været forbi din side.

Hvilken side er det, at det ikke virker på?

Mads Madsen

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:05

Det som Mads siger +1

Husk at sæt kanaler op fra start.
De fleste som kommer i gang med Adsense, vender tilbage og spørger hvad de kan gøre for at tjene mere.
For at kunne hjælpe til den tid, er det vigtigt at der er statistik fordelt på kanaler.

Læs googles forklaringer, eller søg på google om tips og tricks til emnet.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 22:08

Mads: det virker nu, bare mig der er utolmodig :)

Deepundercover: Tak for det, jeg har bare sagt, fuck det og tænkt det nok skal virke uden:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:10

Mads Madsen:

Stop, holdt, fy!

Tror du skulle tage at læse den aftale du har accepteret da du skrev dig op til AdSense, du må under _INGEN_ omstændigheder klikke på dine egne AdSense reklamer, opdages dette bliver din konto lukket og du bliver udelukket fra AdSense programmet!

Har ik selv klikket, men fået eksterne personer til at klikke og tjekke... Men hvornår registreres deres klik? Det er bare for at teste om det virker...

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:15

Bautik:

Deepundercover: Tak for det, jeg har bare sagt, fuck det og tænkt det nok skal virke uden:)

a classic.. .det gør 10 ud af 10.
Selvfølgelig kan det virke uden, men det er opfundet til at optimere indtjeningen. I foregårs var der en anden på amino der sagde han ikke lige fattede googles lange upræcise forklaringer. Søg "Adsense Kanaler" og du vil hurtigt se hvorfor du må have det med.. (Jeg har ikke lyst til at anbefale noget frem for andet)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)