Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hemligheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hasselager
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Kun en lille hjemmeside: skal hjemmesiden bygges i CMS eller er det nok at bruge en webhotel for at have bedste betingelser på Google placeringer. Spiller CMS overhovedet nogen rolle i SEO? Hvad med Dreamweaver contra Frontpage- spiller vælget nogen rolle?!

på forhånd tak!

Ilas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den eneste fordel CMS har for dig som kunde er at det er nemt at ændre indhold, men ikke nødvendigvis det indhold du ønsker. Men har du bare en lille smule viden om html og ftp upload så vil jeg syntes en siden lavet på den gode gammeldags måde giver flere muligheder for detaljer.

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 16:20

Hej Ilas,

Du kan fint kode dig ud af det i Dreamweaver/Frontpage!

Men det du opnår ved CMS systemer, er at det er blevet gjort nemt for dig Smile 
Og det ikke kræver kode kendskab m.m. for at få den optimale Google placering.

Du kan bestille en 30 dages demo af vores Hosted Shop eller Hosted CMS, så du kan prøve at lege med det...
Og se hvor nemt det er!

Pahm Consult ApS
IT • Sparring • Hosting Solutions

Kløvervej 28A • 7190 Billund
Telefon: (+45) 8993 8800

www.pahm.dkmail@pahm-consult.dk
NYHED
:
www.camsecure.dk - Online Videoovervågning - enkelt og effektivt!

Fra Hasselager
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:23

Det lyder som om du ved hvad du tale om. Jeg kan hjemmeside opbygning (nogenlunde). Kender Frontpage bedre end Dreamweaver, derfra tvivl. Men det vigtigste er SEO.

Tak!

Ilas

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:57

ILas:

Jeg kan hjemmeside opbygning (nogenlunde). Kender Frontpage bedre end Dreamweaver, derfra tvivl. Men det vigtigste er SEO.

Du skal altid bruge et webhotel for at have en hjemmeside online (med mindre at du kender en der har en server stående du kan bruge). Du kan sagtens lave en hjemmeside i Frontpage der er SEO venlig. Du skal blot overholde nogle få retningslinier når du sidder og laver siden.

Men du kan begynde at kigge lidt på nogle SEO blogs og et godt sted at starte er på www.semoblog.dk (har rettet linket til det jeg mente)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:02

ILas:

Det lyder som om du ved hvad du tale om. Jeg kan hjemmeside opbygning (nogenlunde). Kender Frontpage bedre end Dreamweaver, derfra tvivl. Men det vigtigste er SEO.

Tak!

Ilas

Du får lige en invitation til en date med mig på www.thomas-rosenstand.dk - der er der en smule om SEO (det med smule er en nordjysk underdrivelse).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)