Jeg tror de er ret ligeglad bare de tjener penge
Remydk hvorfor er du så negativ i mange af dine indlæg? Det er jo frivilligt om man vil deltage på Amino og ligesom alle os andres virksomheder, skal Amino jo også hænge sammen økonomisk. Yderligere kan man vel dårligt fortænke Martin i, at han også gerne vil tjene en skilling på Amino. Vi driver vel alle forretning for at tjene lidt håndører på det, ik? 
Hvis man spørger en masse brugere om de helst vil have en service gratis eller betale for den, så behøver man ikke at have gået på universitetet for at gætte hvad svaret er, men der er jo heller ikke ret mange af os, der driver forretning uden at tage betaling for vores ydelser, så selvfølgelig vil det rejse visse kritikpunkter og sure miner, når man lufter tanker om at gøre Amino til et (delvist) betalingssite - netop fordi at vi er vant til at det er gratis, det giver sig selv, men jeg synes nu at vi skylder Amino at lytte til deres argumenter og deltage i debatten med konstruktiv kritik og gode forslag i en sober tone, som desværre ikke altid er tilfældet herinde. Jeg synes at nogle få personer herinde er vanvittig hårde i deres udtalelser og undrer mig også over, at helt nye Amino´er i deres første indlæg kan blive fuldstændig jordet. Giv nu lige alle en chance ik og lad os "tale" pænt og ordentligt til hinanden. Vi skal vel alle lige have chancen for at finde ud af hvordan man bedst begår sig på Amino og vi er her vel alle for at hjælpe hinanden og selvfølgelig for at få hjælp og i det hele taget bare blive lidt klogere på ting man måske ikke ved så meget om. Jo længere Amino får lov at leve, jo bedre et "leksikon" eller opslagsværk bliver det jo.
(Her kunne man godt arbejde med at forbedre søge-delen, så den blev mere brugbar til at finde gamle tråde om bestemte emner).
Det er jo på ingen måder idioter der driver Amino (tværtimod), så jeg er sikker på, at deres intention er, at lytte til alle vores gode råd og gøre alt for, at gøre Amino endnu bedre - og ja, det kan sagtens blive bedre, men det kan alle vores virksomheder også og ligesom med os, så er det jo også en løbende proces for Amino at udvikle denne forretning. Selvfølgelig vil Amino miste en lille del af brugerne, hvis det bliver lavet om til et betalingssite, men til gengæld, så tror jeg at langt de fleste af dem der er tilbage, er dem der vil bidrage positivt til at gøre Amino til et endnu bedre forum 
Og ja karma-systemet giver absolut ingen mening, som det er nu, så det kan der nok også godt arbejdes lidt med...
Jeg giver gladeligt Kr. 500/år e.lign. for at Amino fortsat kan bestå og udvikle sig 
/Jørgen