Kære Nicolai Jeg kan forstå at I ønsker at skabe et nyt Amino navn. Jeg har dog ikke forstået om I ønsker: et helt nyt "hovednavn" i steden for: "Iværksætter-debatten Amino"? Eller et nyt "undernavn" såsom: "Amino Virksomhedsbørs"? Er jeres hovedformål: at Amino skal være et forum hvor brugerne sælger ydelser til hinanden? Eller et forum hvor iværksættere hjælper og debatterer med hinanden? Venligst Mai |
Simona - Uniquebook:Fashion-Seller:Du har så meget ret, men du fjerner nok ik den danske mentalitet, og slet ik på et dansk site. Men brokke sig over andre, og give andre skylden er nemt, men skal man selv gøre en forskel, så stikker folk af... Men sådan er Danmark og det kan et enkelt forum nok ik ændre det store på desværre...
Nu har jeg gjort en forskel mange gange, men måske ses det bare ikke. Vi får alle luft for vores holdninger, er det virkelig så svært at acceptere, at jeg også har én?
Amino er også godt for en masse, men nu var det et bestemt område vi talte om.
Nu var teksten formuleret neutralt og ik hæftet på nogen personer... Men kan se du følte dig meget truffet... Der står ingen steder, at du ik må have din egen holdning eller at der er nogen, som skal dikterer alt. Det var en neutral tekst om, hvordan danskerne opfattes i udlandet, og dit svar var da kun en bekræftigelse på det . Men jeg beklager, da meget hvis du følte det var ment personligt om dig, for det var ik intentionen.
Og det må jo være op til den enkelte at vurdere, om man bidrager med noget brugbart eller ej... Det er frivilligt at være her og det er frivilligt om man vil bidrage med noget. Og alle må være her om de så kun stiller spørgsmål eller suger viden... (Dette er os generelt skrevet og ik ment til nogen bestemt herinde)