Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerbetaling på Amino - sæt dit præg

Side 7 ud af 12 (116 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære Nicolai

Jeg kan forstå at I ønsker at skabe et nyt Amino navn.

Jeg har dog ikke forstået om I ønsker:

et helt nyt "hovednavn" i steden for: "Iværksætter-debatten Amino"?

Eller

et nyt "undernavn" såsom: "Amino Virksomhedsbørs"?

Er jeres hovedformål:

at Amino skal være et forum hvor brugerne sælger ydelser til hinanden?

Eller

et forum hvor iværksættere hjælper og debatterer med hinanden?

Venligst Mai

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simona - Uniquebook:

Fashion-Seller:

Du har så meget ret, men du fjerner nok ik den danske mentalitet, og slet ik på et dansk site. Men brokke sig over andre, og give andre skylden er nemt, men skal man selv gøre en forskel, så stikker folk af... Men sådan er Danmark og det kan et enkelt forum nok ik ændre det store på desværre...

Nu har jeg gjort en forskel mange gange, men måske ses det bare ikke. Vi får alle luft for vores holdninger, er det virkelig så svært at acceptere, at jeg også har én?

Amino er også godt for en masse, men nu var det et bestemt område vi talte om.

Nu var teksten formuleret neutralt og ik hæftet på nogen personer... Men kan se du følte dig meget truffet... Der står ingen steder, at du ik må have din egen holdning eller at der er nogen, som skal dikterer alt. Det var en neutral tekst om, hvordan danskerne opfattes i udlandet, og dit svar var da kun en bekræftigelse på det . Men jeg beklager, da meget hvis du følte det var ment personligt om dig, for det var ik intentionen.

Og det må jo være op til den enkelte at vurdere, om man bidrager med noget brugbart eller ej... Det er frivilligt at være her og det er frivilligt om man vil bidrage med noget. Og alle må være her om de så kun stiller spørgsmål eller suger viden... (Dette er os generelt skrevet og ik ment til nogen bestemt herinde)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:29

Simona - Uniquebook:
Hvad mener du med det? Jeg betalte skam for løsningen og det vil jeg også gerne hvis det er rimeligt og folk vil lave det, jeg beder dem om. Er det for meget forlangt?

Blot for at forklare, så forstod jeg det sådan, at du var utilfreds med at du selv kun fik tilbudt betalt hjælp, mens du samtidig ikke havde hjulpet andre selv. Det var alt.

Simona - Uniquebook:
 Godnat

Tak og godnat herfra også.

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 06:57

Tingfinder Kram:

Er jeres hovedformål:

at Amino skal være et forum hvor brugerne sælger ydelser til hinanden?

Eller

et forum hvor iværksættere hjælper og debatterer med hinanden?

Godt spørgsmål - det ville jeg da egentlig også gerne høre...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror de er ret ligeglad bare de tjener pengeSmile

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 07:47

Enndu en af disse alt skal være gratis på internettet brugere?? Jeg mener at brugerbetaling er den eneste vej hvis medier som eb.dk , amino.dk osv. forsat skal kunne levere den kvalitet som brugerne ønsker og forventer i fremtiden...

Min baggrund er indenfor det erotiske område på nettet, og her tog vi skridtet med brugerbetaling  for 4-5 år siden og det har fungeret godt, vi har kunnet levere en højere kvalitet til vores brugere og samtidigt har det været rentabelt hvilket kan være svært med et reklame finanseret marked, ja vist ikke umuligt. Så jeg syntes det er på tide at folk som tror at alting skal være gratis på nettet vågner op og prøver at tænke på om de selv ville arbejde gratis???

Ps. Så syntes jeg at folk som er medlem eller støtter PirateBay og diverse "torrent" sites, skulle have tilsendt en regning fra kodak på det de havde downloaded så pruducenten fik betaling for sit arbejde, det andet er ren og skær tyveri...!!!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:57

B345:

Ps. Så syntes jeg at folk som er medlem eller støtter PirateBay og diverse "torrent" sites, skulle have tilsendt en regning fra kodak på det de havde downloaded så pruducenten fik betaling for sit arbejde, det andet er ren og skær tyveri...!!!

Inden du sætter torrent i bås, så vil jeg lige bede dig tænke over at der findes lovlige udgivelser på netop torrent.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Remydk:

Jeg tror de er ret ligeglad bare de tjener pengeSmile

Remydk hvorfor er du så negativ i mange af dine indlæg? Det er jo frivilligt om man vil deltage på Amino og ligesom alle os andres virksomheder, skal Amino jo også hænge sammen økonomisk. Yderligere kan man vel dårligt fortænke Martin i, at han også gerne vil tjene en skilling på Amino. Vi driver vel alle forretning for at tjene lidt håndører på det, ik?  Smile

Hvis man spørger en masse brugere om de helst vil have en service gratis eller betale for den, så behøver man ikke at have gået på universitetet for at gætte hvad svaret er, men der er jo heller ikke ret mange af os, der driver forretning uden at tage betaling for vores ydelser, så selvfølgelig vil det rejse visse kritikpunkter og sure miner, når man lufter tanker om at gøre Amino til et (delvist) betalingssite - netop fordi at vi er vant til at det er gratis, det giver sig selv, men jeg synes nu at vi skylder Amino at lytte til deres argumenter og deltage i debatten med konstruktiv kritik og gode forslag i en sober tone, som desværre ikke altid er tilfældet herinde. Jeg synes at nogle få personer herinde er vanvittig hårde i deres udtalelser og undrer mig også over, at helt nye Amino´er i deres første indlæg kan blive fuldstændig jordet. Giv nu lige alle en chance ik og lad os "tale" pænt og ordentligt til hinanden. Vi skal vel alle lige have chancen for at finde ud af hvordan man bedst begår sig på Amino og vi er her vel alle for at hjælpe hinanden og selvfølgelig for at få hjælp og i det hele taget bare blive lidt klogere på ting man måske ikke ved så meget om. Jo længere Amino får lov at leve, jo bedre et "leksikon" eller opslagsværk bliver det jo.
(Her kunne man godt arbejde med at forbedre søge-delen, så den blev mere brugbar til at finde gamle tråde om bestemte emner).

Det er jo på ingen måder idioter der driver Amino (tværtimod), så jeg er sikker på, at deres intention er, at lytte til alle vores gode råd og gøre alt for, at gøre Amino endnu bedre - og ja, det kan sagtens blive bedre, men det kan alle vores virksomheder også og ligesom med os, så er det jo også en løbende proces for Amino at udvikle denne forretning. Selvfølgelig vil Amino miste en lille del af brugerne, hvis det bliver lavet om til et betalingssite, men til gengæld, så tror jeg at langt de fleste af dem der er tilbage, er dem der vil bidrage positivt til at gøre Amino til et endnu bedre forum Wink

Og ja karma-systemet giver absolut ingen mening, som det er nu, så det kan der nok også godt arbejdes lidt med...

Jeg giver gladeligt Kr. 500/år e.lign. for at Amino fortsat kan bestå og udvikle sig Smile

/Jørgen

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 08:27

B345:
Så jeg syntes det er på tide at folk som tror at alting skal være gratis på nettet vågner op og prøver at tænke på om de selv ville arbejde gratis???

Hej B345.

Jeg forstår ikke spørgsmålet! Hvem er det, du mener arbejder gratis. Er det folkene bag Amino? Eller er det de andre brugere, som svarer på spørgsmål? Er det som Amino ser ud nu, du mener eller, eller hvis man fjernede reklamerne?

Mvh Miriam

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 08:29

Torrent sites er lavet med henblik på at dele ulovligt materiale dette kan ikke diskuteres, iøvrigt tjener en disse sider en masse penge på medlemsskaber som burde gå i producentens / kunstnerens lommer!

Side 7 ud af 12 (116 indlæg)