Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Who the f... is ENIGRO?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gennem en indisk kontakt får jeg kendskab til Enigro.com - men bliver ikke meget klogere end det han fortæller mig; at selskabet er dansk.....?

Under "About" får jeg den sædvanlige myller-bæ, når jeg ikke kan finde info om HVEM der står bag - det er altså lidt skummelt synes jeg: 

De skriver: "Enigro management - Consist of people who have legal, financial, sales, media etc. on their CV. The management will be fully presented i member backoffice".

Det er altså bare ikke godt nok....!

Men et dansk netværksselskab - med et koncept baseret på alt det som ingen andre kan få til at fungere - Amen, and good luck ;-)

Mvh.
Burholt 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 14:40

De skriver selv at selskabet er placeret i Panama, så det med det danske Confused

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:43

Et Panama selskab må ik operere i EU, så man må da ik håbe de er så dumme!!!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:53

God damn - er vi ude i ny omgang WGI, GII - Bridge - eller similar crap? - jeg er allerede igang med at ryste hovedet. Bryder mig ikke om at kritisere andres ret til Free Enterprise, men alle faktorerne for ballade er i spil:

- Management der ikke fortæller hvem de er

- Panama registeret...

- Startup er 400 Euro...

Come on! Det er jo en no-brainer: Keep away!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:59

Nu regner jeg ikke med min indiske ven kan læse dansk - men har haft dialog med ham omkring nogle muligheder i Indien - han har vist nogle seriøse resultater med andet selskab - grundet forskellige omstændigheder, kan de planer vi har talt om, ikke realiseres på denne side af jul, så han vil afvente... kaster mig så en melding om Enigro, at han samler ledere til dem..... tænker lige: Var det ikke i Hong Kong der var syreangreb - og ikke Bombay... ;-)

Lasse

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 15:00

Domain name: enigro.com

Registrant Contact:
Whois Privacy Protection Service, Inc.
Whois Agent ()

Fax:
PMB 368, 14150 NE 20th St - F1
C/O enigro.com
Bellevue, WA 98007
US

Administrative Contact:
Whois Agent ()
+1.4252740657
Fax: +1.4256960234
C/O enigro.com
Bellevue, WA 98007
US

Technical Contact:
Whois Agent ()
+1.4252740657
Fax: +1.4256960234
C/O enigro.com
Bellevue, WA 98007
US

Status: Locked

Name Servers:
my.privatedns.com
your.privatedns.com

Creation date: 15 Nov 2008 10:42:26
Expiration date: 15 Nov 2009 10:42:00

Åbenbart et amerikansk firma med base i Panama, så vel ikke den store nyhedseffekt for os her på Amino.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:08

Nyhedseffekt, nej - men inden længe begynder 1 eller 2 at promote Enigro her på Amino.dk med meldinger om hvor fantastisk selskabet er - og at NU skal vi lave boxen - og så kan vi begynde hele den negative bølge mod vores branchen endnu engang - og så jeg igen lukke tråde med klare meldinger og sandheder som ligger langt fra de få "MLM folk" som er totalt blottet for dømmekraft og langsigtet tankegang... det er jo ved at være et fuldtidsarbejde at rette tråde ind til højre...  ;-)

Lasse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)