Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre placering på google via Amino?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa! :-)

Hvis man linker til sin hjemmeside inde i debatten, ved at sætte links på alle relevante søgeord, lige som jeg har gjort her. Giver det så en bedre så en bedre placering google?

Eller er det kun hvis man bruger metoden inde på sin egen hjemmeside?
(ved godt at eksemplerne måske ikke er de bedste da de ikke alle er lige relevante, og ikke linker til min hjemmeside alle sammen)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:36
Hej, Mette...

Det hjælper helt klart til i søgemaskinerne, at du samler links fra alverdens (relevante) steder med linkteksten værende det søgeord du gerne vil findes på. Tag en søgning på ''Failure'' på Google og se hvad linktekst har gjort for George W. Bush. Han har intet sted hvor der står failure og alligevel ligger han nummer 1 ud af 532 mil.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:05
Effekten bliver ikke meget støærre af at du får mange links fra samme site, som f.eks. Amino. Du skal have links fra mange forskellige sites for at effekten øges.
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:15
ok.. dvs. man er egentligt ikke selv herre over hvilke søgeord der kommer til at hjælpe en til tops? :-)

Men lidt har da også ret...
Vi ligger og "kæmper" med en anden side om at ligge øverst på ordet lokalspot (hehe.. så fik jeg lige vores søge ord ind! *G*).

Kæmper er måske så meget sagt, for vi har endnu ikke rigtig gjort noget for at komme øverst, men jeg kan se at vi hopper lidt mellem første og anden pladsen :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:57

Tillykke, jeg kan se lokalspot er nr. 1 inde på google nu :-D

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:31
Hvis der er flere sider på et site der handler om dine søgeord så er det en god ide at have dit link på alle siderne.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)