Hejsa Jeg er ved, at have gennemarbejdet alt omkring mit produkt. Men skal nu igang med, at finde en pris på denne!
Jeg er selvfølgelig godt klar over at der er mange faktorer jeg skal kikke på når jeg prissætter. Udgifter, produktudvikling m.m., målgruppe osv.
Men jeg kunne godt tænke mig, at I giver Jeres mening med på prisen. Hvad ville i give? Så hvad det angår er det 100% med øje for hvad i får for pengene og ikke andet.
Produktet:
Meget kort beskrevet henvender det sig til brandmænd i det sanske beredskab. Hvert år skal man ifølgelovgivning have 2*12 timer undervisning/øvelse. Det bliver ofte en omgang kedelig form for undervisning med citater fra nogle gamle støvede bøger osv.
Det som er ved, at udvikle er et e-learningsprogram med 12 årlige kurser hvor man kommer igennem det lovmæssige stof beskrevet fra beredskabsstyrrelsen. Dog via små tekster, billeder, animation, videoklip og lyd klip. Ligeledes vil der til alle de 12 kurser være quizzer man kan gennemfører også med billeder og andet. Der vil også være quizzer for alle dele af brandmandsuddannelsen med tiden.
Dette er ikke på nogen måde en erstatning af det undervisning der iforvejen er, men istedet ment som et supplement som den enkelte brandmand kan øve/lege med i privaten eller på stationen.
De første jeg vil henvende mig til er lederne af brandstationen for, at disse kan købe produktet til medarbejderne. Næste trin er den enkelte brandmand. Derfor skal prisen og matche begge parter!
Håber i kan hjælpe med Jeres bud på en pris |
Vigtigt lige at sige, at det er en "års" pris jeg leder efter. Da der jo kommer nye kurser hvert år.