|
Ja, jeg kunne ikke være mere enig... Dvs. uenig i oplægsholderen... |
Når du antyder at debattørerne herinde er ude på at stjæle folks ideer bare fordi vi ikke er enige med dig, så må du altså forvente lidt modstand.
Du behøver heller ikke bekymre dig om vores ry og rygte - jeg siger bare min mening baseret på mine erfaringer, som jeg også tror de andre gør.
Jeg vil stadig fastholde, at det største problem jeg ser for de fleste idemagere er, at de ender med at sidde forsmået hjemme i kælderen og ærgre sig over, at de aldrig fik gjort noget ved deres ide, fordi de var så bange for at dele den med nogle. Og så pludselig en dag er der en der finder på det samme som de gjorde - en der tør tage de næste skridt med mere fokus på sucess en paranoia, og så bliver de bare endnu mere ærgelige ...
Der kan naturligvis være ganske få undtagelser, hvor det er nødvendigt at sikre sig bedre - men det er bare meget sjældent, at en NDA er en særlig god løsning. For du kommer altså ikke udenom, at en NDA ikke er det stykke papir værd den er skrevet på, hvis man ikke har pengene til at forsvare den i en retssag. I Danmark HAR man ikke bare ret fordi man mener at en aftale skal tolkes sådan. Er der uenighed får man først ret, hvis man kan vinde sin sag i retten. Og det koster som bekendt en hel del.
Bliv gratis medlem