Hej folkens. Jeg er ejer af Prozone.dk. Kort sagt, så vil prozone.dk blive mit kommende firma, hvor jeg vil sælge hjemmeside-løsninger, ikke delt op i pakker, men mere hvad kunden ønsker. Hvis du er i samme brance som mig, så kunne det måske være muligt at vi kunne indgå et samarbejde, som kort sagt går ud på, at de løsninger jeg ikke kan tilbyde kunden, kan jeg sende videre til dig, og omvendt. Prozone.dk har eksisteret i lang tid, men det er først her for nyligt at jeg har fundet ud af hvad der skulle laves på den. I kan se et udkast til hvordan prozone kommer til at se ud, ved at klikke her. Jeg stiller dog et par enkle krav for samarbejdet:
Jeg er ikke helt sikker omkring hvad det er jeg forlanger af min samarbejdspartner, udover at sende de opgaver jeg ikke kan udføre, videre til samarbejdspartneren. Så der er du meget velkommen til at komme med et par forslag. Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at stille mig dem her i tråden. // Emil |
Hej Emil.
Jeg er interesseret i at høre mere.
Du skal være velkommen til at sende mig en e-mail på: nils@np3design.dk.
Du skal samtidig også være velkommen til at kigge forbi min hjemmeside: np3design.com