Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, HJÆLP, ER VÆK FRA GOOGLE?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Den er ikke væk , da jeg søgte på dit domæne var den der din side er ikke bannet , der er lige lavet pagerank opdatering , og der er nærmest intet der linker til siden så selvfølgelige falder og stiger  den , det er svært at beholde gode placeringer  på google med så links , som der er til din side.

bliver lettere vis der er over 1000 kvalites links til din side at beholde en god placering

http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1ACAW_DADK323&q=http%3A%2F%2Fwww.billigt-mobilt-bredbaand.dk%2F&meta=lr%3D&aq=f&oq=

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 10:04

har ligget nr. 3-4 på søge ord billigt mobilt bredbånd i over en måned, har fået langt flere links end jeg havde i starten, hvordan fuck kan jeg så ryge ned så jeg ikke engang er kommet efter side 20.... Der er helt sikkert noget galt, min side som ikke har en skid med mobilt bredbånd kommer tilligere bare fordi jeg linker til den..

Seriøs hjælp behøves.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:14

google er en videnskab der er stadigvæk få links til siden , og der sker hele tiden ændringer så du behøvere sådan set intet at have lavet forkert ?.

Det vil helt sikker hjælpe din sides placering at  finde flere kvalitets links til siden , med der er sikkert nogle der ved mere om de nye ting google lige har lavet end mig og de har sikkert flere ideer til at  forbedre din sides placering på google

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

mmmh du har kun 1 indekseret side. Du har stort set ingen links. Du har duplicate content på din forside.

At du oplever et dramatisk tilbagefald er vidst ganske naturligt. Din side er simpelthen ikke god nok til at blive i toppen.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 10:26

Duplicate content?

Men er det ikke mærkeligt at jeg ryger helt ud fra google..

Søgeordet billigt mobilt bredbånd lå jeg nr. 3 på i to uger også i morges ligger jeg ikke engang på side 43?

Jeg har over 100 links til min side, det er da ikke helt vild lidt i forhold til de andre sider der ligger i toppen..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Duplicate content?

Google opfatter lige nu billigt-mobilt-bredbaand.dk og /www.billigt-mobilt-bredbaand.dk som to forskelige sider med ens indhold. Dette er ikke godt og du skal have lavet en redirect fra den ene til den anden. Dette kan også gøre at du ikke for den fulde værdi af dine indgående links.

Men er det ikke mærkeligt at jeg ryger helt ud fra google..

Med den side du har. Nej !

Søgeordet billigt mobilt bredbånd lå jeg nr. 3 på i to uger også i morges ligger jeg ikke engang på side 43?

Ja men du har heller ikke rigtig noget at komme efter på din side. Må indrømme at 40 sider virker lidt voldsom, så kan godt være der er flere ting i det, ud over dem jeg nævner. Til at starte med vil jeg dog gøre noget ved dem jeg har nævnt.Så kan du altid se hvilken effekt det har

Jeg har over 100 links til min side, det er da ikke helt vild lidt i forhold til de andre sider der ligger i toppen..

100 links er ingen ting. Der skal mere til for at vise Google du er seriøs. Det kan godt være de andre i toppen ikke har så mange links, men de har til gengæld mange andre ting der er bedre en dine, herunder alder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:34

Det er kort tid 3 uger at ligge på første side

100 links er ikke meget

gamle domæne der har ligget med de samme links som dig ligger altid bedre placeret

du må arbejde videre med links , lave flere undersider

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

nisjensen:

Jeg kan ikke finde min side http://www.billigt-mobilt-bredbaand.dk på google mere? Kan ikke se hvorfor jeg er blevet banned?¨

Har meget brug for hjælp...

Hej nisjensen

Jeg har prøvet at fortælle dig det her tidligere, men det er vist ikke lykkedes mig godt nok, så jeg prøver lige en gang til Smile

Dine sider vil i noget der ligner det første år efter at de første gang er fundet af google være indbefattet af det der kaldes googles sandbox.
Nogen mener ikke at det betyder så meget med de danske sider, men det er min oplevelse at sider der i de første måneder fik en del links, og så ikke flere, lå og hoppede lidt i rankings i lang tid.

Så stort set på dagen da de var et år gamle, fik de en stor stigning i trafik fra google, og jeg kunne da konstatere at de pludselig var placeret en del bedre i søgeresultaterne, og de placeringer holder en del bedre.

Så som jeg tidligere har skrevet, i det første år kan du ikke regne med dine rankings, de gode rankings du får i perioder er fint, men du kan ikke forvente at de vil ligge stabilt før de er omkring et år gamle.

En anden ting er at ud af de over 100 links du snakker om, er langt de fleste fra ét site, i kommentarerne, og de er nofollow links, der ikke tæller som backlinks.

Du skal have varierede links fra forskellige sites, og det skal være rigtige links der sender linkjuice til din side.

Men som jeg oplever det, er dit største problem at dine sider er helt nye... det tar tid, og du er nødt til at være mere tålmodig, og ikke gå i panik over dine placeringer... de kommer med tiden...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:42

Christian Senna:

Google opfatter lige nu billigt-mobilt-bredbaand.dk og /www.billigt-mobilt-bredbaand.dk som to forskelige sider med ens indhold. Dette er ikke godt og du skal have lavet en redirect fra den ene til den anden. Dette kan også gøre at du ikke for den fulde værdi af dine indgående links.

Godmorgen Christian

Blev vi ikke forleden enige om at det der netop ikke er duplicate content, men allerhøjest udvanding af linkjuice?

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)