Hej nisjensen
Jeg har prøvet at fortælle dig det her tidligere, men det er vist ikke lykkedes mig godt nok, så jeg prøver lige en gang til 
Dine sider vil i noget der ligner det første år efter at de første gang er fundet af google være indbefattet af det der kaldes googles sandbox.
Nogen mener ikke at det betyder så meget med de danske sider, men det er min oplevelse at sider der i de første måneder fik en del links, og så ikke flere, lå og hoppede lidt i rankings i lang tid.
Så stort set på dagen da de var et år gamle, fik de en stor stigning i trafik fra google, og jeg kunne da konstatere at de pludselig var placeret en del bedre i søgeresultaterne, og de placeringer holder en del bedre.
Så som jeg tidligere har skrevet, i det første år kan du ikke regne med dine rankings, de gode rankings du får i perioder er fint, men du kan ikke forvente at de vil ligge stabilt før de er omkring et år gamle.
En anden ting er at ud af de over 100 links du snakker om, er langt de fleste fra ét site, i kommentarerne, og de er nofollow links, der ikke tæller som backlinks.
Du skal have varierede links fra forskellige sites, og det skal være rigtige links der sender linkjuice til din side.
Men som jeg oplever det, er dit største problem at dine sider er helt nye... det tar tid, og du er nødt til at være mere tålmodig, og ikke gå i panik over dine placeringer... de kommer med tiden...