Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommunikation på websites

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære AMINOer.

Håber jeg kan ulejlige jer med at besøge www.engodsag.dk og så give mig input på følgende:

1) Hvordan er jeres indtryk af forsiden? Er det nemt at finde rundt og finde ud af, hvad man skal/kan, hvis man er 1. gangs bruger? Eller hvad foreslår I af forbedringer?
2) Vi har 15 kendte ambassadører og har fået skrevet 600 artikler om os i pressen. Bør vi kommunikere det mere på siderne, f.eks. forsiden, eller bør man bevare fokus på produktet og den mere seriøse vinkel?
3) Ville det motivere jer mere til at hente programmet, hvis I f.eks. fik et CD-gavekort for at gøre det? Eller bør velgørenheden være det afgørende incitament?
4) Hvad kunne få jer til at anbefale andre at besøge ENGODSAG.DK - dvs. hvad skal der til for at skabe en slags "bevægelse" for siden?

På forhånd tak for svar AMINOer :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:21
Jeg synes desværre ikke, det gode program er så iøjenfaldende som det burde være... Det var ikke det sidste jeg så, men bestemt heller ikke det første... Måske skulle hele rammen med beskrivelse og program have en farve der fremhæver det noget mere, og samtidig lade det være et enkelt link, som linker til beskrivelse- og download-siden... Havde dette været en helt almindelig firmaside ville jeg sige en masse andre ting, da siden er svær at navigere rundt på pga. menuen i øverste højre hjørne. Men det virker for Jeres side, fordi der ikke er så meget information, og skal man bruge information er det heller ikke gemt væk :) Håber det var forståeligt

Med hensyn til 2.) kunne det være en fordel at skrive det meget kort under indledningen. Jo mere opbakning fra seriøse individer, desto større seriøitet pålægges programmet - og det er jo formålet med det hele.

Ydermere tror jeg det skal fremhæves LIDT mere, at det er gratis, og SIKKERT!!!

Det var det jeg lige kunne komme på :-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:16
1: Jeg synes ikke man får pointen/idéen serveret specielt tydeligt - det skal gøres mere klart hvad konceptet helt præcis går ud på.

2: Der er noget med designet der ikke helt balancerer - måske de blå menubjælker der stjæler blikfanget en smule. Det top"grafik" I har sat ind bør under alle omstændigheder fjernes - det giver ingen mening (og er derfor "dårligt" design) og bidrager kun til, at der er mere ligegyldig information man skal tage stilling til.

Det virker ellers til at være et sympatisk projekt I har gang i :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvis I så på 2-3 linjer på forsiden skulle skrive, hvad konceptet går ud på, hvordan ville I så formulere det? Så I selv havde forstået det, da I klikkede ind? :-) Og hvilken topgrafik mener du David - den grønne "blomst", eller?
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:08
I skriver det faktisk selv temmelig tydeligt på siden "om en god sag":

"ENGODSAG.DK gør det gratis at hjælpe et godt formål, når du handler via Internettet. Det er virksomhederne, som betaler donationerne, når du handler via nettet. Men det er dig, som bestemmer, hvem der skal have glæde af pengene." - De to sætninger bør bare rykkes ud på forsiden..

Og, ja, jeg mener det grønne i toppen - jeg kan så ikke lige se om det er en blomst :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)