Tillad mig at være stadig kynisk i min feedback.
Du bør kigge op fra navlen og være topambitiøs. Et video-/ streamingsite over nettet SKAL bare være gennemført - og det SKAL bare tale til et stort marked. Til gengæld er der udsigt til STOR succes. Det kræver STOR indsats, og sandsynligvis STOR økonomi i baghånden. Nu ved du nok mest om hvad luftlag der skal arbejdes i, hvis du har fået tilbud om at kunne sende kampe.
Da thaiboksning jo grundlæggende taler til et verdensomspændende publikum, krydderet med du slår dig ned i sportens mekka, så er der kun én vej frem, og det er at lave en global platform.
Det er en god idé at rette fokus mod klubber, men som jeg ser det - så handler det først om at få det til at spille. Når det spiller, og du har kørt et halvt- til et helt år (sandsynligvis med bragende underskud), så trækker du taktikken med skolerne frem. Her taler jeg så om skole-miljø i ALLE lande. Det er benarbejde der vil noget, men hvis du kan åbne for kanalen til gratisarrangementer på bokseskoler (de største kampe), så kan man med rette forvente at sælge flere abonnementer til det materiale som sitet ellers byder på; månedlige/enkeltkampe.
Mit helt oprigtige gæt er du kan sælge 50-100 signups i danmark, hvis du kan holde prisen under kr. 80 om måneden. På aftener med storkampe, og brugere kan købe en enkeltbillet, antager jeg at du med held kan sælge 50 billetter... her tror jeg prisen muligvis med rette bør ligge på kr. 45 som en superliga kamp, men måske du kan knibe den helt op til kr. 100 fordi det er en nichesport, som man ik kan få ret mange andre steder.
Hvis du skulle miste modet på, at jeg gør din idé til en kæmpe mundfuld, så tænk på at der er nogen der har fundet på AidOnline og sparket dørene ind hos folk med mange penge.. og så har man fået penge til at lave skidtet. Når selv SÅ dårlig en idé kan rejse investor-penge, så kan en Tahibokser platform også, hvis du kan skrue en god forretningsplan sammen.