Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thai Boxing TV - Hvad syntes du om ideen ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep google er vore ven :-) Men hvad skrev du for at finde sitet ? da jeg umiddelbart tror at deres SEO kunne trænge til en gevaldig opfriskning da jeg ikke lige er faldet over sitet, så er lidt nyegerrig hvordan du fandt det, og i øvrigt tak for din tid.

Mvh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:50

Thomas Kjeldgaard:
Hvis ideen holder, hvad kan jeg så gøre allerede nu inden jeg tager afsted d. 2 sep hvad skal der tages hensyn til i forhold til streaming af video, hjemmeside med log in, måneds betaling betaling osv. ?

Hej Thomas

Du nævner selv nogle relevante ting, men derudover skal der tages højde for kopibeskyttelse af filmene og for håndtering af svigtende abonnementsbetalinger. Tag et kig på PokerUniversitetet som vi har lavet hvor vi anvender Digital Rights Management (DRM) så brugerne kan downloade film til egen pc (eller streame) men filmene stadig er beskyttet.

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 09:15

Reklameshoppen.dk:

Ok, så er det vel bare at køre på.

I allerhøjeste grad ikke. Hvis du spørger mig. Det er selvfølgelig ikke meningen at Amino skal være et forum fyldt med nej-hatte, men hvis amino er et forum fyldt med ja-hatte så kan det ikke bruges til ret meget.

Når én i tråden gør opmærksom på, at det selvsamme koncept allerede findes - så skal der skisme smedes en god forretningsplan sammen, som sporer sig rigtig meget ind på, hvordan man forholder sig til en konkurrent af så betydelig kaliber.

Nu må vores iværksætter sætte en masse tid af til at være kunde hos sin konkurrent, og se hvordan de gør. I rollen som kunde, skal der ledes efter svagheder - således at man kan differentiere sit produkt, så kunden oplever bedre løsning. Hav in mente, at det skal være en svaghed der ikke kan løses på ultra kort tid af den eksisterende dominator på markedet. Så justerer de bare, og så er produkterne ens igen.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:07

deepundercover:

Reklameshoppen.dk:

Ok, så er det vel bare at køre på.

I allerhøjeste grad ikke. Hvis du spørger mig. Det er selvfølgelig ikke meningen at Amino skal være et forum fyldt med nej-hatte, men hvis amino er et forum fyldt med ja-hatte så kan det ikke bruges til ret meget.

Når én i tråden gør opmærksom på, at det selvsamme koncept allerede findes - så skal der skisme smedes en god forretningsplan sammen, som sporer sig rigtig meget ind på, hvordan man forholder sig til en konkurrent af så betydelig kaliber.

Nu må vores iværksætter sætte en masse tid af til at være kunde hos sin konkurrent, og se hvordan de gør. I rollen som kunde, skal der ledes efter svagheder - således at man kan differentiere sit produkt, så kunden oplever bedre løsning. Hav in mente, at det skal være en svaghed der ikke kan løses på ultra kort tid af den eksisterende dominator på markedet. Så justerer de bare, og så er produkterne ens igen.

Hej ja det er jo klart, det omtalte site var bare ikke bragt på banen da jeg skrev ovenstående, men selvfølgelig skal konkurrenten da analyseres til bunds.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 11:28

Du har 100% ret :-) Og jeg er allerede igang. Allerede nu er der noget der kan gøres bedre. 1. SEO 2. Når man vælger et andet sprog går hjemmesiden bare hen til deres udstyrs shop (beskrivelserne etc. findes ikke på andre sprog) 3. Det virker ikke på mac, og denne besked bliver skrevet på fransk. 4. Største delen af kampene er franske (da sitet er fransk) Så jeg må jo bare fortsætte min udspionering ;-)

Dette site er så vidt jeg kan se betaling for hver enkelt kamp, som man kan downloade tror i det er bedre end en måneds abonement ?

Mange tak for alt jeres konstruktive feedback.

Mvh

Thomas

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:34

Hej Thomas

Ja det lyder da bestemt som om der er plads til en spiller til på markedet!!

Igen tror jeg også at det kunne være spændende at kontakte nogle thai boksningsklubber og høre om de var intereseret i at tilbyde deres medlemmer at kunne se gode kampe, det kan jo være at de har aftaler i forvejen, men jeg kunne godt tænke mig at du kunne være først  på det marked.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 11:54

Det er en rigtig god ide med at kontakte thai boxing klubber og tilbyde det til dem, så skal jeg bare knække den nød med prisen, her tænker jeg på at et "skole" abbonemet jo gerne skulle være dyrere end et "privat" abbonement, da der jo her vil være mange flere brugere.

Nogle forslag til hvordan man kunne gøre det ?

Og kan man på nogen måde undgå "et misbrug" af et login eks. at det bliver givet videre til venner osv. Eller må man bare tage det med :-)

Mvh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 12:00

Thomas Kjeldgaard:
Og kan man på nogen måde undgå "et misbrug" af et login eks. at det bliver givet videre til venner osv. Eller må man bare tage det med :-)

Realistisk set kan du ikke undgå at to deles om et login, men delte logins har det med at sprede sig og bliver således nemme at opdage. Dette kan også gøres automatiseret.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:46

Tillad mig at være stadig kynisk i min feedback.

Du bør kigge op fra navlen og være topambitiøs. Et video-/ streamingsite over nettet SKAL bare være gennemført - og det SKAL bare tale til et stort marked. Til gengæld er der udsigt til STOR succes. Det kræver STOR indsats, og sandsynligvis STOR økonomi i baghånden. Nu ved du nok mest om hvad luftlag der skal arbejdes i, hvis du har fået tilbud om at kunne sende kampe.

Da thaiboksning jo grundlæggende taler til et verdensomspændende publikum, krydderet med du slår dig ned i sportens mekka, så er der kun én vej frem, og det er at lave en global platform.

Det er en god idé at rette fokus mod klubber, men som jeg ser det - så handler det først om at få det til at spille. Når det spiller, og du har kørt et halvt- til et helt år (sandsynligvis med bragende underskud), så trækker du taktikken med skolerne frem. Her taler jeg så om skole-miljø i ALLE lande. Det er benarbejde der vil noget, men hvis du kan åbne for kanalen til gratisarrangementer på bokseskoler (de største kampe), så kan man med rette forvente at sælge flere abonnementer til det materiale som sitet ellers byder på; månedlige/enkeltkampe.

Mit helt oprigtige gæt er du kan sælge 50-100 signups i danmark, hvis du kan holde prisen under kr. 80 om måneden. På aftener med storkampe, og brugere kan købe en enkeltbillet, antager jeg at du med held kan sælge 50 billetter... her tror jeg prisen muligvis med rette bør ligge på kr. 45 som en superliga kamp, men måske du kan knibe den helt op til kr. 100 fordi det er en nichesport, som man ik kan få ret mange andre steder.

Hvis du skulle miste modet på, at jeg gør din idé til en kæmpe mundfuld, så tænk på at der er nogen der har fundet på AidOnline og sparket dørene ind hos folk med mange penge.. og så har man fået penge til at lave skidtet. Når selv SÅ dårlig en idé kan rejse investor-penge, så kan en Tahibokser platform også, hvis du kan skrue en god forretningsplan sammen.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 15:39

Det er da ganske ok at du er kynisk, så længe du er realistisk :-) Jeg er enig med dig i at det SKAL være GENNEMFØRT. Dog har jeg ikke tænkt mig at lave noget live streaming, altså at vise kampene live men kun at uploade kampene på en server som man så har adgang til med et abbonement.

Derfor tror jeg nu ikke at det kommer til at koste så mange penge, som du imellem linierne skriver, men nu ved jeg jo ikke hvilket budget du tænker når du siger "bragende undeskud" men det lyder af meget :-)

Naturligvis er der omkostninger og det vil der altid være. Jeg har ikke fået den endelige pris fra min samarbejds partner i Thailand endnu, men det kommer som nævnt til at foregå på den måde at jeg køber kampene 1 gang, og derefter ejer jeg dem og de kan ligge på siden så længe jeg lyster. Så altså udgifter vil være til Server, Trafik, Hjemmeside og Layout, samt til at købe kampene...OG Hvad har jeg glemt ? :-)

Nu hvor jeg kommer til at bo i Thailand kommer alle dem der deltager på thai boxing skoler i Thailand til at høre og se siden igennem skolerne,  hvilket jeg tror bliver en ok reklame, samt god SEO etc. og herefter så stille og roligt skolerne rundt om i de lande hvor sporten allerede er populær, altså ikke bare skyde med spredhagl efter ALLE lande med det samme.

Hvis du tjekker http://www.muaythaitv.com/ så kan du jo selv vurdere om du mener den er gennemført, jeg er ikke i tvivl om hvad mit svar er ;-)

At dit oprigtige gæt er 50-100 signup i danmark hvad er det baseret ud fra hvis jeg må være så nysgerrig ?

Mange Tak For Svaret

Mvh

Thomas

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)