Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thai Boxing TV - Hvad syntes du om ideen ?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg så et TV program omkring Surfing, at deres organisation driver nogle websider, hvor man kan følge i Surfing via internet (streaming eller VOD). På den måde, har de løftet surfing fra at være en meget lille "sport" til nu pludselig at have mange flere seere, reklamekroner etc Prøv evt. at google det og se om du kan hente nogle erfaringer der.

Mvh.

Jacob

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:23

Jeg synes du skal tage kontakt med mig

Tony

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 09:25

Jeg ville nok lige undersøge markedet inden jeg gik igang. 

Det kan godt være der er et, men der er også virkelig mange der har troet at billigt net tv skulle gøre dem rige, og stort set ingen har succes, diverse koncert sites er gået ned, poker skoler over hele verden, ikke engang Gus Hansen kunne trække folk til hans site. Der kan være mange grunde, men en af dem er at mange (ikke mindst danskere) stadig har en ide om at content på nettet skal være gratis, så det er op af bakke at få dem til at betale. 

Nu ved jeg jo ikke hvad det er for nogle kampe du vil vise, men eftersom der ligger tusindevis af gratis kampe på nettet allerede, og der jævnligt kommer de større kampe i TV (hvor de er gratis) skal du vel sikre at det er bedre kvalitet og mere kendte kæmpere?

Hvis jeg var dig ville jeg overveje om du istedet for at køre solo, kunne slå dig sammen med nogen der kunne have glæde af den opmærksomhed det ville give?

Det kunne da være at nogen som eks nipponsport, ville give lidt mønt for at man på deres site kunne se en masse kampe, særlgit hvis du kunne bringe det ud over Muythai, så det også var andre sportsgrene? (Det bliver selvfølgelig ikke til formuer, men i det mindste giver det da lidt, og det er vel mest tænkt som en hobby ide hvor du kan tjene lidt på at forfølge en interesse?)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)