Hej Aminoer Dette er min første indlæg her på debatten (og forhåbenligt det første ud af mange :)) og med den vil jeg gerne starte med at præsentere min nye hjemmeside. Jeg har i sinde at starte et webdesign firma kaldet PEPHERS webdesign og adressen er: http://pephers.org. Meningen med siden er et simplistisk design, som er hurtigt og nemt at finde rundt i. Men jeg kunne godt tænke mig noget feedback på hvad andre siger om det - både designmæssigt og tekstmæssigt. På forhånd mange tak :) Med venlig hilsen |
No offence, men den grønne farve dér minder mig om fødegangen på Gentofte hospital. Flere "gravide" mænd besvimede under den forberedende fremvisning jeg var til derude. Om det skyldtes farven ved jeg ikke med 100% sikkerhed, men jeg har en mistanke ...
Jeg vil umiddelbart mene at farven er en ommer.
Hvis du vil fremstå professionelt så få det CVR-nr på eller fjern det på kontakt-siden.
Du mangler vist lige et "S" i CM-system på kompetence siden og så roder du lidt rundt mellem "vi" og "jeg".
Endelig er der et par små valideringsfejl på kompetence og kontakt siden. Den slags bør du have styr hvis du vil sælge webdesign.