Heeeeeejj
Nu må jeg lige skynde mig at melde ind ...her er Annette fra Nordisk Handelsfirma i Kolding og først må jeg altså sige tusinde tak til dig Jakodan for din fine besked om os - det vil jeg gerne gengælde når anledningen er der.
Githa - undskyld at jeg ikke har fået dig svaret - vi ligger fuldstændig underdrejet af tidspres fordi vi har nogle meget,meget store julepartier som skal være fundet frem og talt, sat op på hylder, fotograferet og indsat i lille katalog .....inden udgangen af næste uge og ja vi er bestemt meget meget sent på den ....giiisp. Nå, men sådan er det jo også at være selvstændig og med stor trang til at holde lønomkostningerne 
Jeg håber, at du i mellemtiden har fået en disk, for den jeg troede vi havde - har min mand solgt for nogen tid siden - så har vi en gul disk, men den er meget høj, og har sådan en forsats som egentlig har den arbejdende bordplade skjult.
Så manglede du vist sådan et papirstativ, det har jeg ikke lige nu, men jeg har nogle letbrugte prismærkepistoler og kan tilbyde dig en med ny blækpatron til 225 kr. incl. moms + forsendelse. Jeg vedlægger lidt prismærker, men de er altså ikke kønne...så du skal nok ud og købe et par ruller - husk at der altså mange mærker i en rulle.
Hvis du har en Metro i nærheden, kan jeg anbefale dig at tage en tur derind, for de har ofte varer i den kategori, som man skal bruge. Måske er de en anelse dyrere end skarpe priser på nettet - men det handler måske også om at finde ud af hvad man har brug for i første omgang.
Sig gerne til, også hvis der opstår andre ting - jeg skal nok holde øje med siden
Vh
Annette