Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har din virksomhed råd til at sige nej til dette tilbud?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får teknikken til at øge dit salg
 Du bliver i stand til at reducere omkostninger

Begge dele vil betyde en markant fremgang på din virksomheds bundlinje.

At drive virksomhed er som at gå op ad en rulletrappe, der kører nedad. Bevæger man sig hurtigere end rulletrappen er der fremgang. Holder man kun lige akkurat trappens hastighed stagnerer forretningen. Bevæger man sig langsommere end trappen.....

Har din virksomhed fået sværere ved at følge med trappens tempo?
Det er i tider som disse, at fårene skilles fra bukkene.

I samarbejde med MONTii, giver CoaChange din virksomhed mulighed for, at komme op i tempo. Udnyt sommeren til at styrke virksomhedens bundlinje.

Kuren skulle nødig dræbe patienten. Derfor koster deltagelsen kun 495,- kr. eks. moms om måneden, som betales i 12 måneder*. På den måde kan selv trængte virksomheder deltage.

Har din virksomhed råd til at sige nej til dette tilbud?

Forløbet kører fra d. 07.07. til d. 09.07.2009. For at sikre deltagernes udbytte, er antallet af pladser begrænset. Tilmelding til ”Sommer Business Boot Camp” sker efter først til mølle princippet på:

mail@coachange.dk

* Samlet pris 5940,- kr. eks. moms

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Mit svar er et rungende JA!

Jeg læste din annonce flere gange og jeg fandt ikke på noget tidspunkt nogen tungtvejende grund til at jeg skulle tage på salgskursus hos dig eller Coachange.

Hvis du ikke formår at få dit budskab ud, så jeg kan springe på vognen uden at skulle læse det af flere omgange, så må jeg nok sige, at det er en ommer!

Beklager, men her får du ikke en kunde.

God vind,

Flemming

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:34

Hej Thomas Lubke, hvorfor skriver du ikke lidt mere om dine Over vilde Profit optimerings metoder?

Fordi den der salgstale holder ingen steder, (et Hint: vi vil gerne have en smule information inden vi kaster os ud i en investering på, 5940 Excl moms)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:36

Jeg mangler også en del informationer og mindre varm luft før jeg kunne være interesseret.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:02

Hej Flemming

Tusind tak for din respons. Det er helt vildt fedt, at du gider tage dig tid til at læse mit indlæg flere gange og give mig en feedback. Ligeledes tak til de øvrige feedback.

Når jeg ikke skriver mere detaljeret om forløbet, skyldes det simpelthen et bevidst valg og ikke et forsøg på at blæse varm luft. 95% af de mennesker jeg møder i min dagligdag, bliver meget fjerne i blikket, hvis jeg starter med at fortælle meget detaljeret om hvad jeg gør. De kan ikke forholde sig til de tekniske detaljer, men er bare interesseret i at få at vide "Hvad er værdien / udbyttet ved at handle med dig".

Når det er sagt, vil jeg selvfølgelig sætte mig ned og kigge på, om jeg på en eller anden måde kan flette nogle flere detaljer / dybde ind, uden at folk af den grund løber skrigende bort - en meget vanskelig balance efter min erfaring.

Kurset består af to dele.

Den ene del giver 10 specifikke værktøjer / teknikker til at øge salget. De er baseret på 20 års "hands-on" erfaring.

Den anden del består af et udvalg af Lean værktøjer tilpasset den mindre virksomheds behov. Omdrejningspunktet er evnen til at identificere "spild" i ens processer. Det hele er hængt op på en tilpasset udgave af 5S, som oprindeligt er udviklet hos Toyota.

Hilsen

Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)