Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vores nye hjemmeside klar, håber I gider give feedback på den

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bobby!

Mange tak for din tilbagemelding, undskyld jeg først skriver tilbage nu, men mit internet har lige været nede siden sidste uge.

jeg har følgende kommentar:

1.       Enig med der er for meget tekst, men jeg manglede tekst set i forehold til SEO, men jeg er

enig og ændre det.

2.       Vil jeg prøve, nu når jeg ændre teksten.

3.       Hmmm kan nu godt lide det helt rene design, men tak!

4.       Har lige talt med min web-master og vi er blevet enige om at ændre det.

5.       Alle oplysningerne står under kontakt

Mange tak for tilbagemeldingen, det var meget brugbart.

Morten!

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:21

Hej Morten.

Rigtig lækker hjemmeside i har fået jer. Fedt design, flotte billeder, overskuelig osv osv. Super arbejde.

Det eneste jeg har er at når man klikker på "Gode Råd" får man i venstre side samme "sub menu" som under produkter og her troede jeg at jeg kunne finde gode råd om de kategorier der var, men blev ledt ind under produkterne. Det samme sker under kontakt, men under vilkår er det en anden "sub menu".
Jeg vil mene at endten har hvert menu punkt sin egen "sub menu" eller også har de alle den samme.

Det er måske lidt fluekn*pperi, men vi har vel hver vores irritationsmomenter. Stick out tongue

Håber det kan bruges.

Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 14:29

Hej Michael!

Det kan jeg da godt se, har ikke tænkt over det før, men det skal da ændres.

Mange tak for dine kommentar, det er kanon at man kan få feedback på denne måde.

Morten

Fra Valby
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:51

Jeg er nok i højere grad bruger end fag-kvinde, men er så absolut i målgruppen, som badeværelsesentusiast. Min første reaktion er: Wauw!

Jeg synes at det er en flot og stilren hjemmeside, og jeg synes at farvevalget er diskret men alligevel unikt. Jeg har dog følgende kommentarer i forbindelse med kosmetik:

-          Linie 2 (?) skal tabuleres ind sammen med øverste linie i punktopstillingen under Info & Vilkår. Jeg kan være i tvivl om en punktopstilling overhovedet er optimal, eller om der blot skal være et afsnit per emne.

-          Overskriften i hvid (inde i undermenuen) synes jeg er for markant. Måske nogle skygger eller ’gravering’ vil gøre dem mindre tydelige i forhold til den lækre, grå skrift.

-          Du skal lave mellemrum i telefonnummeret. Enten 1111 1111 eller 22 22 22 22 – og vær konsekvent!

-          Beslut dig for om du vil have fast bagkant som i teksten på forsiden eller om du vil have afbrudte linier på øvrige sider. Jeg kan personligt godt lide spalte-formen med en fast højre-margen (naturligvis med undtagelse i punktformen).

Jeg er vild med din flash på forsiden! Den vækker min interesse og fjerner indledningsvis fokus fra den meget tunge tekst, som jeg først når til når min nysgerrighed ER pirret.

Rigtigt meget held og lykke med forretningen.

Med venlig hilsen

Mette Arnold – Arnold & Ulv – Ambitioner med enkle midler!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Jeg kan godt lide farver og design. Siden virker professionel og eksklusiv. Dog kunne jeg godt tænke mig, om navnet 'Copenhagen Bath' øverst stod i den lyse farve i logoet ved siden af.

Brødtekster ser selvfølgelig lidt seje ud i den beige farve, men den er svær at læse, så jeg kunne godt tænke mig at se dem i hvid. Derudover må teksten enten gerne være lidt større, eller også skal linie-afstanden øges. Læsbarheden er ikke god nok, specielt ikke når det er en webshop, det drejer sig om.

Jeg synes ikke, det gør noget, at der er tekst på forsiden. Det er rart at kunne læse lidt om produkter m.m. med det samme, man kommer ind på siden. I stedet for det er noget, man skal lede efter.

Men det vil nok være en god idé at tydeliggøre det mere, at det er en webshop, det drejer sig om – nu risikerer I måske at miste kunder, fordi det mere virker som en præsentationsside.

Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 15:13

Hej Mette!

Mange tak for din tilbagemelding, kanon med en det kan se fejlene i teksten, det er ikke min stærke side.

Du ringen bare når du skal have nyt badeværelse, så skal jeg nok lave en god pris! Wink

Morten

Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 15:17

Hej Bettina!

Vi arbejder på at ændre toppen med logoet, men kan ikke rigtigt finde løsningen, men det kommer nok.

Enig med teksten på forsiden, jeg laver lidt kortere tekst og så prøver jeg nok den i lidt lysere farver.

Mange tak for din tilbagemelding.

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22

Ja, logoet kunne godt bruge lidt tilretning af bogstaverne i forhold til hinanden og firkanterne ved siden af. Og så må selve navnet også godt være lysere, så det nemmere ses, som før nævnt. Ryk øverste ord ned, så det næsten hviler ovenpå 'BATH', ret luften til mellem bogstaverne, så den bliver optisk rigtig og ret navnet til, så det holder overkant med firkanterne … Det er ikke nemt at forklare i tekst.

Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 16:40

Hej!

Jeg tror jeg forstår, prøver lige!

Tak!

Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 16:44

Morten Thomsen:

Hej Bobby!

Mange tak for din tilbagemelding, undskyld jeg først skriver tilbage nu, men mit internet har lige været nede siden sidste uge.

jeg har følgende kommentar:

1.       Enig med der er for meget tekst, men jeg manglede tekst set i forehold til SEO, men jeg er

enig og ændre det.

2.       Vil jeg prøve, nu når jeg ændre teksten.

3.       Hmmm kan nu godt lide det helt rene design, men tak!

4.       Har lige talt med min web-master og vi er blevet enige om at ændre det.

5.       Alle oplysningerne står under kontakt

Mange tak for tilbagemeldingen, det var meget brugbart.

Morten!

No problemo. Sålænge der var lidt, du kunne bruge er det jo fint :)

Held og lykke fremover.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)