Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vores nye hjemmeside klar, håber I gider give feedback på den

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Så er vores nye butik med badeværelsesmøbler klar og jeg ville sætte stor pris på hvis i Aminoer gad give noget feedback på siden og komme med forslag til ændringer eller forbedringer.

www.copenhagenbath.dk

Copenhagen Bath sælger badeværelsesmøbler, badekar og håndvaske i italiensk design, til priser hvor alle kan være med. Vi er lagerførerne i alle vores udstillede produkter og har en leveringstid i hele Danmark på under 3 hverdage.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:56

Hej Morten

Tillykke med den nye side.

Af kritik punkter vil jeg komme med:

1. Teksten er lidt lille og kan være svær at læse, (da den er hvid på mørk baggrund).

2. Under nogle af produkterne er der billede foroven til højre og tekst helt nede i bunden. det ser lidt rodet ud at det ikke er ved siden af billedet.

3. Nogle af tekstene er lidt lange, med mange kommaer.

4. Jeg ville nok også reklame lidt mere med jeres gratis levering af badekar. Det kunne fint stå med større tekst. Eller laves grafisk på billedet.

Men ellers er det en rigtig flot side, der rammer det flotte og eksklusive i produtkerne fint.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:05

Hej Morten,

Jeg synes det er et lækkert design, med et godt farvetema.

Et par råd fra mig...

1) Hoved menu (Forside – Produkter – Produkter – Gode råd – osv)
Lav menuen om til tekst i stedet for billeder, hvis muligt. Kan ikke se om det er en speciel fonttype.

2) Kontaktinformation
Jeg synes det er rat, når man har kontaktinformationer lige ved hånden. Som det er nu skal kunden til at lede efter jeres telefonnummer. Hvis de nu vil købe noget hos jer, kan det være en barriere.
Indsæt evt. kontaktinfo i bunden. Telefon og e-mail.

3) Produktsiden
Når man ser på jeres side ”Produkter”, vises de 2 første under-kategorier i den første kategori (Firenze og Luca).

Jeg ville savne en oversigt over hovedkategorierne først (ikke 2 underkategorier). Dvs:
Badekar, Badeværelsesmøbler, Grundmoduler osv.

4) URL’er
Kan i få jeres reklamebureau til at lave pænere URL’er (URL = hjemmesideadresse)? Det er ikke helt kritisk, men hvis der er mulighed for det, kunne det være godt.

I stedet for:
http://www.copenhagenbath.dk/index.php?n=katalog&s=Badekar&vis=alle
kunne der stå:
http://www.copenhagenbath.dk/produkter

God vind fremover.

Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 15:51

Hej Bobby!

Mange tak for tilbagemeldingen, er ikke helt sikker på hvad du mener med hovedmenuen, er det fordi du ikke kan se teksten?

Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:00

Når i laver thumbnails af jeres billeder, så bruger i img tagget til at resize med. Det er en rigtigt dårlig ide, fordi jeres små billeder bliver gnidderede at se på, og siden bliver langsommere end den kunne være.

Ellers super cool side, måske kunne man skrue lidt ned for effekten i menubaren, men helt klart en cool side.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 16:20

Morten Thomsen:

Hej Bobby!

Mange tak for tilbagemeldingen, er ikke helt sikker på hvad du mener med hovedmenuen, er det fordi du ikke kan se teksten?

Morten

Hej Morten,

Hovedmenuen er der hvor der står: Forside - produkter - gode råd - info og vilkår - kontakt.

Jeg kan sagtens se menupunkterne, men søgemaskinerne kan muligvis lettere "navigere" rundt på dit site, hvis du bruger tekstlinks i stedet for billeder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

Jeg synes, at I har en rigtig flot side!! Måske skifter billederne lidt for hurtigt til min smag og det hele er lidt for sort og hvidt til min smag. Det er en god stil, men måske kunne I udtrykke noget helt specielt "f.eks. gratis levering" med farve.....

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:36

Hej Morten

Det er en superflot hjemmeside i har fået, meget lækker og eksklusiv.

Teksten på forsiden syntes jeg skal have en større margen imellem de to spalter og så skal det være i sammen skriftstr. som på siden med badevær. den er mere læsbar.

'

ellers super

bedste hilsner

jonna / Okaysion grafisk design

Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 16:51

Hej Jonna!

Jeg er enig, forside teksten er jeg heller ikke vild med, mange tak tilbagemeldingen!

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 17:07

Morten Thomsen:

Hej!

Så er vores nye butik med badeværelsesmøbler klar og jeg ville sætte stor pris på hvis i Aminoer gad give noget feedback på siden og komme med forslag til ændringer eller forbedringer.

www.copenhagenbath.dk

Copenhagen Bath sælger badeværelsesmøbler, badekar og håndvaske i italiensk design, til priser hvor alle kan være med. Vi er lagerførerne i alle vores udstillede produkter og har en leveringstid i hele Danmark på under 3 hverdage.

Åh! Den er en webshop.. Det havde jeg slet ikke opdaget!! Jeg fik slet ikke fornemmelsen af, at man kunne købe online. Så opdagede jeg kreditkort-logoerne og undrede mig over hvorfor de var der..

I så fald får du yderligere 5 kommentarer:

1) For meget tekst på forsiden
Efter min mening skal der være flere ”tilbud” til kunden, der giver mulighed for at købe online. Der er meget tekst på forsiden, som efter min bedste overbevisning ikke er salgsfremmende. Det ville være i orden hvis websitet var en præsentation.

2) Flashen fylder for meget
Jeg synes du spilder for meget plads på din flash. Gør i stedet noget ud af dine produktkategorier.
Du har allerede Badekar, Håndvaske, Møbler og vaske søjler. Lad dem fylde mere.

3) Toppen (der hvor logen er)
Der er også en masse spildplads ovenfor logoen (ca 85px X 970px)
Ryk evt. designet op – så er der plads til at vise hvilke brands i fører.

4) Produktsiden
Når der er tale om en webshop mener jeg, at i skal overveje endnu kraftigere, hvorvidt produktsiden lever op til kundens forventninger.
Er det bedst at vise 2 badekar, når kunden klikker på jeres produktside, eller skal han have flere muligheder præsenteret?
Hvad nu hvis han skal se på håndvaske… Nu får han automatisk kastet badekar i hovedet (vel at mærke hver gang han klikker på jeres produkter).
Jeg synes i skal præsentere kategorierne som det første når man klikker på ”Produkter”.

5) Tillid
Som potentiel køber får jeg ikke meget tillid til jeres shop. Jeg mangler cvr nr., e-mail, telefon osv.

Håber du kan bruge min feedback :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)