Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket logo kan du bedst lide? (mange forskellige at vælge imellem :) )

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en designer på til at lave hjemmeside osv. for min nye del af virksomheden: tryksag.com
Jeg har fået smidt en læs logo designs i hovedet som jeg skal vælge imellem.
Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lidt input fra alle i kloge aminoer Smile

http://lindau.dk/tryksagcom.jpg

I kan se dem i større størrelse her: http://www.lindau.dk/tryksagcom.jpg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt er jeg mest til det i 2 række længst til venstre. Mest fordi det er der teksten er mest tydelig, og så er der godt med flotte og tydelige farver.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 13:34

Hej Janus,

Jeg kan bedst li' nr. 11.

Jeg tror den er bedst til web.

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:35

Personligt ville jeg vælge nummer 11

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:42

10 eller 11 er mine foretrukne.

Jeg kan ikke rigtig lige fonten i de øverste og ideen med prikkerne giver mulighed for at man kan lege med dem og bruge dem på forskellige måder, til de forskellige steder de skal bruges.

Det eneste jeg savner er et logo hvor selve navnet står i en let genkendelig font, så man kan nøjes at bruge det til kuglepenne mm. hvor man ofte ikke laver tryk i så mange farver, som logoet ellers ligger op til...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:46

Im a sucker for simplicity

Helt klart nr. 4

1), 2), 3) ikke de rette associationer. Bedst af de tre er 3)= simplicity
5) blød font spiller ikke sammen med det hårde ord tryksag, imo
6),7),8) CMYK var udgangspunktet for tanken med blomsten. Nu synes jeg den er endt for langt væk, og der er i mit smagsapparat tale om et softwarefirma eller et reklamebureau.. bedst af de tre er 6)
9), 10), 11) stadig samme associationer som førnævnte - nu med en tidstypisk font, som man kan blive træt af. Personligt hader jeg allerede den måde at skrive g og y på :-).. Bedst af de tre er 11). Mest 'corporate' at have bomærket siddende på linje med teksten.
12) 13) 14). Bravia/Sony har ringet - de vil have deres hoppebolde tilbage. Vi er endnu længere fra CMYK udgangspunktet, som jeg ikke mener en virksomhed der hedder Tryksag kan afvige fra. Bedst er 14)

Hvis nu jeg ikke må råbe "SÅ TAG DOG NR. 4!... DET ER ET GENIAAALT LOGO!..."
.. så synes jeg en god kombination ligger i CMYK-blomsten på 5 - sat ned til venstre for fonten i 8 eller 14
(de hurtige kan se at fonten i 8, er den samme som i 4)

ps... jeg er ekstra vild med at, man tør tage de grå krydser med i 4'eren - endsige fået idéen til at gøre det.. Deri består genialiteten synes jeg.
Det ligner et logo der ankommer fra trykkeren.. nu skal det bare skæres..  perfekt - intet mindre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:56

Nummer 6 er klart flottest ligner regnbues farver i blomsten , rigtigt flot og letlæselige tekst klar og tydelige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Jeg vil helt klart sige nr. 4 eller 6.

nr. 4 - Der er meget god sammenhæng til branchen, men typografien virker noget klemt. Fonten er heller ikke heeelt den rigtige i mine øjne. Ville gerne se lidt flere versioner af det her logo.

nr. 6 - virker professionel og har et markant udtryk og nogle gode farver. Det er måske ikke helt vildt originalt, men umiddelbart er det det logo jeg bedst kan lide... Men igen er fonten dog ikke helt i øjet - Myraid Pro med en tracking på omkring -20 ville være et godt alternativ i stedet for den nuværende Century Gothic(?) Yes

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:17

Jeg synes #4 passer bedst til den branche du kommer til at omhandle, mens 9 synes jeg er et godt "fit mellem enkelthed og grafisk identitet...

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:35

Jeg er mest til nr. 6 (og ellers nr. 10 og 11)

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)